واکنش عضو دفتر رهبری به حرف‌های حسن عباسی

موضع غیر اخلاقی حسن عباسی علیه ورزشکاران و سخنان نامعقول هاشمی گلپایگانی در باره برخورد با بدحجابی، بویژه در این شرایط، خسارت بار است و حضرت آقا نیز درگذشته چنین مواضع و نظراتی را نفی کرده‌اند. به گزارش رصد روز، موضع غیر اخلاقی حسن عباسی ...

موضع غیر اخلاقی حسن عباسی علیه ورزشکاران و سخنان نامعقول هاشمی گلپایگانی در باره برخورد با بدحجابی، بویژه در این شرایط، خسارت بار است و حضرت آقا نیز درگذشته چنین مواضع و نظراتی را نفی کرده‌اند.

به گزارش رصد روز، موضع غیر اخلاقی حسن عباسی علیه ورزشکاران و سخنان نامعقول هاشمی گلپایگانی در باره برخورد با بدحجابی، بویژه در این شرایط، خسارت بار است و حضرت آقا نیز درگذشته چنین مواضع و نظراتی را نفی کرده‌اند.

عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، موضع غیر اخلاقی حسن عباسی علیه ورزشکاران و سخنان نامعقول هاشمی گلپایگانی در باره برخورد با بدحجابی، بویژه در این شرایط را خسارات بار خواند.

مهدی فضائلی در توییتر نوشت: موضع غیر اخلاقی حسن عباسی علیه ورزشکاران و سخنان نامعقول هاشمی گلپایگانی در باره برخورد با بدحجابی، بویژه در این شرایط، خسارت بار است و حضرت آقا نیز درگذشته چنین مواضع و نظراتی را نفی کرده‌اند.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط