واکنش عکاس معروف به حاشیه آمنه‌سادات ذبیح‌پور+ عکس

کشمکش‌های آمنه‌سادات ذبیح‌پور و وکیل محمود احمدی‌نژاد و برخی شاعات مبنی بر رفتار خارج از عرف خانم خبرنگار در سفر به نیویورک باعث شد تا نام روزبه جدیدالاسلام، عکاس ویژه رئیس جمهور در دولت‌های نهم و دهم نیز به میان بیاید.

به گزارش رصد روز، کشمکش‌های آمنه‌سادات ذبیح‌پور و وکیل محمود احمدی‌نژاد و ادعای آقای وکیل مبنی بر رفتار خارج از عرف خانم خبرنگار در سفر به نیویورک باعث شد تا نام روزبه جدیدالاسلام، عکاس ویژه رئیس جمهور در دولت‌های نهم و دهم نیز به میان بیاید.

 

حالا و پس از تمام شایعات اخیر او با انتشار توئیتی به این موضوع واکنش نشان داده است.

 

0 122

در سال ۱۳۸۲، در سن ۱۹ سالگی، آمنه سادات ذبیح‌پور احمدی به عضویت باشگاه خبرنگاران پیوست. با فعالیت پیوسته و مداوم، پس از تقریباً ۱۰ سال، در سال ۱۳۹۲ به موقعیت مجری خبری ارتقا یافت.

از سال ۱۳۹۳ که به سن ۳۰ سالگی رسید، خانم ذبیح‌پور به عنوان یک خبرنگار پخش اخبار فعالیت کرد. در سال ۱۳۹۶، او نیز به خبرگزاری رسمی صدا و سیما پیوست.

بعد از اعتراضات سال ۸۸، آمنه سادات ذبیح‌پور احمدی در واحد سیاسی خبر فعالیت کرد و به تهیه گزارشات و تحلیل جریان‌های حامی اعتراضات پرداخت. هدف اصلی او در این فعالیت‌ها، روشن‌سازی ابعاد موضوع از دیدگاه امنیتی و رسانه ملی و اصولگرا‌ها بود. سپس، وی در تهیه مستند‌های مختلف سیاسی و درباره اعتراضات مردمی حضور چشمگیری داشت و در این حوزه فعالیت گسترده‌ای داشت.

تقدیر از ذبیح پور در دولت احمدی نژاد

در پایان دوره دولت دهم، در سال ۱۳۹۲، آمنه سادات ذبیح‌پور احمدی جزو خبرنگارانی بود که به دلیل رکورد تهیه خبر، از سوی رئیس جمهور آن زمان، محمود احمدی‌نژاد، لوح تقدیر دریافت کرد.

شهرت آمنه سادات ذبیح‌پور با اخبار ۲۰:۳۰

بعد از ورود به بخش خبری ساعت ۲۰:۳۰، آمنه سادات ذبیح‌پور احمدی با تهیه گزارشاتی سیاسی و جنجالی علیه شبکه‌های خبری ماهواره‌ای مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار گرفت. دیدگاه و گزارش‌های تند او همیشه جنجال آفرین بوده است و یکی از دلایل اصلی شهرت ذبیح پور نگاه سیاسی او در صدا و سیما بوده است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط