واکنش قالیباف به مخالفت ۱۱۷نماینده با رتبه‌ بندی معلمان

رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده بناب تاکید کرد: رتبه‌بندی معلمان در اولویت مجلس بوده و همه نمایندگان اتفاق نظر واحدی در موافقت با این موضوع دارند.

به گزارش رصد روز، رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده بناب تاکید کرد: رتبه‌بندی معلمان در اولویت مجلس بوده و همه نمایندگان اتفاق نظر واحدی در موافقت با این موضوع دارند.

 محمد باقری بناب در تذکری شفاهی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اخیرا در فضای مجازی لیستی منتشر شده که ۱۱۷ نفر از نمایندگان با لایحه رتبه‌بندی معلمان مخالف هستند، در حالی که همه می‌دانند تمام نمایندگان مجلس با رتبه‌بندی معلمان موافق بوده و در این زمینه با جدیت گام برداشتند.

وی در ادامه اظهار کرد: برخی از رقبای سیاسی در زمانی که دو سال تا انتخابات باقی مانده است با انتشار این لیست در فضای مجازی فضا را متشنج کرده است. انتظار می‌رود هیات رییسه مجلس شورای اسلامی از جایگاه مجلس دفاع کرده و اعلام کند که این لیست مورد تایید مجلس نمی‌باشد.

محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر وی بیان کرد: انصافا همکاران ما در مجلس برای رتبه‌بندی معلمان یک اتفاق نظر واحد داشته و از معدود مواردی بود که لایحه بالای ۲۰۰ رای داشت که در سابقه مجلس کم‌نظیر است. رتبه‌بندی معلمان در اولویت مجلس شورای اسلامی است و این نوع شایعه‌ها کذب محض و اطلاعات غلط می‌باشد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار