واکنش ها به مراسم عقد ژوزه مورایس و دختر ایرانی+ عکس

شب گذشته نخستین تصویر از ازدواج محمد (ژوزه) مورایس، سرمربی سپاهان با شیدا مقصودلو، بازیگر جوان ایرانی منتشر شد.

به گزارش رصد روز، شب گذشته نخستین تصویر از ازدواج ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان با شیدا مقصودلو، بازیگر جوان ایرانی منتشر شد. ژوزه مورایس که از محبوبیت زیادی در بین هواداران سپاهان برخوردار است، با انتشار عکسی از خود و همسرش، این خبر را به طور رسمی به اطلاع عموم رساند.

 

مدتی پیش بود که گفته شد ژوزه مورایس سرمربی سپاهان از دین مسیحیت به دین اسلام گرویده و قرار است به زودی با یک دختر ایرانی ازدواج کند.

0 29

همسر ایرانی ژوزه مورایس کیست؟

شیدا مقصودلو در تاریخ ۶ شهریور ۱۳۷۶ در تهران متولد شد. او از سن ۱۷ سالگی به حرفه بازیگری مشغول است و درحال حاضر در یک تئاتر فعالیت می‌کند.

 

 

شاید مهمترین تجربه سینمایی شیدا مقصودلو «قهرمان» اصغر فرهادی باشد که خانم بازیگر در این فیلم، کنار چهره‌هایی چون محسن تنابنده، امیر جدیدی و فرشته صدر عرفایی به ایفای نقش پرداخت. همسر ژوزه مورایس در قهرمان نقش منشی رادمهر را برعهده داشت. فعلا فیلم‌هایی که شیدا مقصودلو در آن بازی کرده به همین جا ختم می‌شود و باقی فیلم‌شناسی و آثار بازیگری‌اش مربوط می‌شود به حضور در نمایش‌هایی همچون «چند تکه لغزان»، «لوله»، «آرش»، «تورنج»و «نشانی».

اما انتشار این تصویر بازتاب زیاد در فضای مجازی داشت. به خصوص از جنبه سادگی مراسم که تعجب کاربران را نیز در پی داشته است. در ادامه تعدادی را مرور خواهیم کرد:

محمد: مورایس بار دیگه ثابت کرد ک ممدها خیلی بگیرن:))

پدرام: مراسم ازدواج مورایس برگزار شد. بیا دیگه چی میخواستی از لیگ ایران؟

حنای رندوم: یعنی باید باور کنیم که مراسم مورایس و شیدا خانم به همین سادگی برگزار شده؟ ایرانی‌جماعت بنده‌ی تجملاته به خدا

مهدی: مهریه عروس چی بهتر از قهرمانی لیگ ایران توسط محمد مورایس

آیلار: جناب مورایس، شما به طور قطع، پدیده چند سال اخیر فوتبال ایران هستید قربان!.

و ترانه: مراسم عقد مورایس پرتغالی( مربی موفق و سرشناس) در ایران به سادگی هر چه تمام‌تر برگزار شد. در باورم نیست!

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط