واکنش هنرمندان به قطع برق

قطع برق در چند روز اخیر با واکنشهای متفاوتی روبرو بوده واکنش هنرمندان به قطع برق نیز با کنایه های زیادی همراه بود و البته بسیاری از آنها قابل تأمل است. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، قطع برق در چند روز اخیر با واکنشهای متفاوتی روبرو بوده اما در اعتراض به قطع مکرر برق در نواحی مختلف هنرمندان به گذاشتن پست و استوری در صفحه شخص خود نسبت به این ماجرا واکنش نشان دادند. واکنش هنرمندان به قطع برق با کنایه های زیادی همراه بود و البته بسیاری از آنها قابل تأمل است.

پرستو صالحی ، مهراب قاسم خانی ، حسین سلیمانی ، الهام پاوه نژاد ، شاهین صمدپور ، فلور نظری ، میلاد کی مرام ، هومن حاجی عبداللهی ، سیاوش خیرابی و داریوش فرضیایی از جمله سلبریتی هایی بودند که به این ماجرا واکنش نشان دادند و یا گذاشتن پست و استوری سعی کردند اعتراض خود را به این ماجرا نشان دهند.

 

واکنش هنرمندان به قطع برق

 

واکنش هنرمندان به قطع برق آنجا بیشتر مورد تأمل قرار می گیرد که در خبرها می بینیم کم و بیش مسئولان استخراج بیت کوین را علت قطعی های اخیر می دانند.

در این شرایط هنرمندان با با اعتراض به این ماجرا و با طعنه نسبت به سایست در پیش گرفته شده توسط مسئولین و اینکه جدول قطع روزانه اعلام نمی شود شروع به ابراز ناراحتی و گلایه کردند خصوصا هنرمندانی که در خانه با بیما یا سالمندی زندگی می کنند بیش از همه به این مسئله واکنش نشان دادند.

 

واکنش هنرمندان به قطع برق واکنش هنرمندان به قطع برق واکنش هنرمندان به قطع برق واکنش هنرمندان به قطع برق واکنش هنرمندان به قطع برق واکنش هنرمندان به قطع برق واکنش هنرمندان به قطع برق واکنش هنرمندان به قطع برق واکنش هنرمندان به قطع برق واکنش هنرمندان به قطع برق واکنش هنرمندان به قطع برق واکنش هنرمندان به قطع برق واکنش هنرمندان به قطع برق

 

داریوش فرضیایی نیز در صفحه شخصی خود نوشت

وزیر محترم نیرو
مدیر عامل محترم اداره برق استان تهران
لطفا قبل از قطع برق و سوختن لوازم خانگی مردم زحمت بکشید لااقل یک اطلاع رسانی بکنید که مثلا فلان مناطق از ساعت چند تا چند برق نخواهند داشت !!
لااقل یک جدول زمانبندی تعریف کنید تا مردم تکلیف خودشون رو بدونن ، بعنوان مثال مادر بنده در حالیکه با واکر راه میره دیروز مجبور شد در نبود برق ۴۵ پله رو با عذاب و سختی بیاد پایین تا به نوبت دکترش برسه !!
خدا رو خوش میاد چنین کاری میکنید؟؟ تو این وضع گرونی لوازم برقی
خدا رو خوش میاد وسایل مردم بسوزه و هیچکسی هم جوابگو نباشه !!؟؟
لطفا به داد مردم برسید نه اینکه دادشون رو دربیارید .
امیدوارم عزیزان مربوطه فکری بحال این قضیه بکنند تا کمتر شاهد رنج و ناراحتی یکدیگر باشیم

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار