واکنش پرستو صالحی به گزارش کیهان

واکنش پرستو صالحی به گزارش کیهان حسابی خبرساز شد. این بازیگر سابق تلویزیون با انتشار گزارشی به نام در جواب تراوشات ذهنی کیهان به این مطلب واکنش نشان داد. 

به گزارش رصد روز ، واکنش پرستو صالحی به گزارش کیهان حسابی خبرساز شد. این بازیگر سابق تلویزیون با انتشار گزارشی به نام در جواب تراوشات ذهنی کیهان به این مطلب واکنش نشان داد.

 

واکنش پرستو صالحی به گزارش کیهان

 

 

در جواب تراوشات ذهنی کیهان
یک _بنده دو تابعیتی نیستم کلا در تمام عمرم فقط ترکیه رفتم
دو _ فرمودین یک خط از سند راهبردی را نخوانده اند، دقیقا مسئله مطرح شده از جانب خیلی از دوستان همین بود، “دانستن” که حق شهروند هر کشوری ست و عدم شفافیت است که باعث بروز شک و تردید در دل مردم می شود
سه_ برای من (پ ص )فقط و فقط منافع کشور و مردمم مهم است گور پدر دولتمردان و سیاستمداران آمریکا، چین، اسرائیل و …
طبق معمول استاد ( ر ک ) رو بستین به پهلوی، گلشیفته فراهانی رو هم کلا از ایرانی بودن خلع فرمودید منم که یک زن منزوی در سینمام (وقتی به یک فرد یا موضوعی پرداخته میشود قطعا آن شخص یا موضوع مهم و اثرگذار هستند)
و اما تمایل به مطرح شدن ، دوستان گفتم متذکر شم که از طریق صفحه ی تلویزیون و پرده سینما بیشتر و بهتر میشود مطرح و دیده شد تا صحبت از حق و حقوق مردم کردن و عواقبش که کمترینش بیکاری ست متحمل شدن و خدارو شکر بنده شانس دیده شدن در کسوت بازیگری را با افتخار سالها برخوردار بودم و با این اوصاف دغدغه ی دیده شدن در ۴۳ سالگی ام منتفی ست !!!

رفقا واقعا من مورد تمسخر شمام ؟؟؟
دلم می خواد جواب اینو به دوستان در این روزنامه ی همیشه مقابل مردم شما بدهید

 

واکنش پرستو صالحی به گزارش کیهان

 

گفتنی است روزنامه کیهان در گزارشی با عنوان سلبرییتی های بی سواد و دوتابعیتی نگران منافع ملی شدند اینطور نوشت:

اما مضحک بودن نگرانی سلبریتی ها از سند یاد شده تنها به دو تابعیتی بودن برخی از آنها بر نمی‌گردد نکته بامزه تر و البته موثر تر این است که این حضرات پرحاشیه بدون اینکه یک ساعت یا یک بند از سند راهبردی را خوانده باشند در حال گریبان چاک کردن و هیاهو هستند و دقیقا چیزی را می‌گویند که رسانه‌های معاند و وهابی و بهایی و صهیونیستی نشخار و حقنه می کنند.

یکی از این سلبریتی ها ” ر. ک” است که بازیگر فیلم های مدیر تولید شرکت فیلمسازی اشرف پهلوی شناخته می شود فرد دیگر گلشیفته فراهانی است که با تظاهرات جنسی هیچ نسبتی با ایرانی بودن و فرهنگ ایرانی ندارد فرد دیگر زنی موسوم به ” پ. ص” است که به دلیل منزوی شدن در عرصه بازیگری از هر موضوعی برای مطرح کردن خود استفاده می کنند ولو به قیمت تماس برش توسط مردم جالب است که هیچ یک از سلبریتی ها هدف نظر به دلیل تحریم ها و جنایت های آمریکا و اسرائیل علیه ملت ایران نگران نشدند وتنها در برابر سند و رویدادی به تکاپو افتادند که دقیقاً خلاف منافع آمریکا و غرب است.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار