ورود خودرو‌های غیربومی به مازندران ممنوع شد

سرپرست پلیس راه مازندران گفت: از ورود خودرو‌های غیربومی به مازندران جلوگیری می‌شود.

به گزارش رصد روز، سرهنگ عبادی گفت: ممنوعیت ورود خودرو‌ها با پلاک غیربومی در جاده‌های مازندران همچنان ادامه دارد و در آخر هفته‌ها تشدید می‌شود.

سرپرست پلیس راه مازندران افزود: ماموران پلیس راه و راهور استان در مبادی پنج گانه ورودی مازندران در جاده‌های هراز، سوادکوه، کندوان و ساری-کیاسر-سمنان و ساری-گرگان مستقر هستند و از ورود خودرو‌های غیر بومی بدون مجوز به استان جلوگیری می‌کنند.

وی تصریح کرد: در ۲۴ساعت گذشته ماموران پلیس راه ۸۰۰خودروی متخلف غیربومی را جریمه کردند و از ورود ۳۰۰خودرو به استان مازندران جلوگیری کردند و آنها را برگشت دادند.

سرهنگ عبادی ترافیک را در جاده‌های استان امروز جمعه ۷ خردادماه عادی و روان اعلام و پیش بینی کرد با توجه به احتمال افزایش تردد‌ها، ترافیک در محور‌های فرعی استان به علت حضور مردم در ییلاقات پرحجم شود.

سرپرست پلیس راه مازندران از رانندگان خواست قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و با دقت بیشتری رانندگی و سهم عبور را رعایت کنند و از سرعت زیاد پرهیز کنند.

بسته بودن محور فرعی بلده به دوآب

محور بلده به دوآب در استان مازندران به دلیل ریزش کوه از روز سه شنبه ۴خرداد ماه مسدود است.

مرکز مدیریت راه‌های مازندران با اشاره به مسدود بودن محور دوآب – بلده به دلیل ریزش کوه اعلام کرد: تلاش راهداران برای بازگشایی این محور ادامه دارد.
این مرکز از رانندگانی که قصد عبور از این محور  را دارند خواست از محور‌های دیگر استان استفاده کنند.

محور بلده به دوآب، جاده فرعی بین محورهای هراز و کندوان در استان مازندران است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

صدا و سیما

مطالب مرتبط