وقتی زنِ سپهر حیدری سرسره بادیُ قرق کرده و شیطونی میکنه؛ مرزای سانسورو جابجا کرررد!

به گزارش رصد روز،  آرام جوینده حالا این روزها داره از همسرش سپهر خان حیدری معروف و معروف تر میشه و کم کم باید ایشون رو در زمره بلاگرای اینستاگرام به حساب آورد. آرام خانوم راه و رسم بلاگری رو خوب بلده و تو این مسیر از زیبایی و جذابیت ظاهری...

به گزارش رصد روز،  آرام جوینده حالا این روزها داره از همسرش سپهر خان حیدری معروف و معروف تر میشه و کم کم باید ایشون رو در زمره بلاگرای اینستاگرام به حساب آورد. آرام خانوم راه و رسم بلاگری رو خوب بلده و تو این مسیر از زیبایی و جذابیت ظاهری و شهرت همسرش نهایت بهره رو برده و تونست تو اینستاگرام فالوور بزار رو فالوور و به جز تبلیغ یه آنلاین شاپ پر سود هم راه بندازه.

به گزارش «شایانیوز» سپهر خان حیدری به همراه آرام خانوم دو سه سالی میشه که حسابی تو فضای مجازی گرد و خاک به پا کردن و با انتشار تصاویر نامتعارف از خانوم و لاکچری بازیایی که وقت و بی وقت دارن تو چشم ملت میکنن، مشهور شدن و حالا خانوم خانوما پیجی بزرگ با نزدیک به ۴۰۰ هزار فالوور داره که روزانه استوری های زیااادی میذاره و تمام کمال از زندگی مرفهشون منتشر میکنه.

آرام خانوم تو پیجش تصاویر و ویدیوهایی نه چندان ساده از خودش میذاره و گهکاهی هم میزنه تو کار استوری گذاشتن از بچهاش که هر دو کوچولو و نمکی هستند! تو تازه ترین مورد خانوم خانوما با دو تا پسرش رفتن شهر بازی و آرام از سرسره سواری خودش و پسرش استوری گذاشت و خواست اینجوری هم خودش رو به عنوان یه مامی مهربون معرفی کنه و هم پسراش رو بیاره تو دید!

تلاش ستودنی زن سپهر حیدری واسه حفظ حجابش!

آرام جوینده خوب مدتی که تو امارات زندگی می کنه و طبق گفته خودش بین تهران و دبی در رفت و آمد هستن. آرام تو عکس هایی که تو پیجش منتشر می کنه همیشه سعی کرده تا بخشی از موهاش رو هم که شده با کلاه یا باندا بپوشونه تا اینجوری هم به نوعی حفظ حجاب کرده باشه و هم جذابیت ظاهری ش باعث بشه که فالوور جذ کنده.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط