وگردش ضعیفترین و وسینا قویترین عملکرد نمادهای بانکی را داشتند

امروز در شرایطی که برای اکثریت فعالان بازار روز خوبی بود نماد وگردش موفق نشد رقم سبزی را ثبت کند و در نهایت با قیمت پایانی 25.821 ریال و با منفی 1.68%  به کار خود پایان داد.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شاخص کل با رسیدن به ۱ میلیون و ۳۰۶ هزار و ۷۱۶ واحد به کار خود پایان داد تا نسبت به روز قبل ۱.۶۲ درصد رشد را ثبت کند. بانکی ها با ارزش معاملاتی بیش از ۵ هزار و ۴۳۱ میلیارد جزو گروههای برتر معاملاتی بودند. حجم معاملات بانکی ها در بازار امروز بورس به بیش از ۱ میلیارد و ۴۶۵ میلیون رسید و ۷۹ و ۵۵۸ معامله را در این گروه شاهد بودیمو مضافا اینکه ارزش بازار بانکی ها در پایان معاملات امروز به بیش ۳ میلیون ۹۹۴ هزار میلیارد و ۹۰۴ میلیون رسید. در روز خوب بانکی ها بانک گردشگری که با نماد وگردش فعالیت می کند می کند ضعیفترین عملکرد و بانک سینا بهتر عملکرد را داشتند.

 

امروز در شرایطی که برای اکثریت فعالان بازار روز خوبی بود نماد وگردش موفق نشد رقم سبزی را ثبت کند و در نهایت با قیمت پایانی ۲۵.۸۲۱ ریال و با منفی ۱.۶۸%  به کار خود پایان داد. بانک گردشگری در شرایطی امروز این نتیجه را رقم زد که حجم خرید حقیقی ها در این نماد ۱۲ میلیون و ۹۶۷ هزار بود و حجم فروششان ۱۳ میلیون و ۳۱۹ هزار و در عین حال حقوقی ها در این سهم ۲ میلیون ۶۶۵ هزار سهم خرید داشتند و ۲ میلیون و ۳۱۳ هزار سهم هم توسط انان فروخته شد. تغداد خریداران حقیقی در این نماد ۱۴۲۴ نفر بود و تعداد فروشندگان نیز ۱.۱۰۵ نفر بود. حقوقی ها در نماد وگردش ۶ نفر خریدار داشت و ۴ نفر نیز فروختند.

 

در طرف مقابل بانک سینا که تا قبل از امروز متوقف بود با قیمت پایانی ۴.۲۷۰ ریال و مثبت ۷.۰۲ درصد به کار خود پایان داد. تا بهترین نماد بانکی در پایان روز معاملاتی باشد. نماد وسینا امروز ۲.۶ برابر حجم ماه حجم معاملاتی داشت و ۴.۰۴۹ بار معامله شد. ارزش بازار نماد وسینا  امروز به بیش از ۱۰۸.۳۸۹ ریال رسید.

 

پس از نماد وگردش نماد سامان متعبق به بانک سامان نیز با پایانی منفی ۱.۰۴عملکرد ضعیفی را ثبت کرد و به جز نماد وسینا وست با پایانی مثبت ۴.۹۷ عملکرد خوبی را به نمایش گذاشت.

 

درصد پایانی سایر نمادهای گروه بانکی:

 

وکار +۴.۸ ، وخاور +۴.۷۵ ، وملل +۳.۷۲ ، وشهر +۲.۵۱ ، ونوین +۲.۳۴ ، وزمین +۲ ، وپارس +۱.۵۲ ، وبصادر +۱.۴۴ ، وپاسار +۱.۰۵ ، وتجارت +۰.۶۹ ، وبملت +۰.۴۶

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار