ویدیو/ شهادت کیان پیرفلک، کودک ۹ساله ایذه‌‌ای

به گزارش رصد روز، شب گذشته دو حادثه تلخ و خونین در شهرهای ایذه و اصفهان مردم ایران را عزادار کرد. پیرو فراخوان‌های روزهای گذشته برای برگزاری تجمع اعتراضی از ساعت ۱۹دیشب، افرادی بصورت پراکنده و در دسته‌های ۴۰ تا ۵۰ نفره در برخی نقاط شهر بو...

به گزارش رصد روز، شب گذشته دو حادثه تلخ و خونین در شهرهای ایذه و اصفهان مردم ایران را عزادار کرد.

پیرو فراخوان‌های روزهای گذشته برای برگزاری تجمع اعتراضی از ساعت ۱۹دیشب، افرادی بصورت پراکنده و در دسته‌های ۴۰ تا ۵۰ نفره در برخی نقاط شهر بویژه در چهارراه هلال احمر ایذه تجمع کردند.

در حاشیه همین تجمعات محدود، راکبین دو دستگاه موتور سیکلت در اقدامی تروریستی با سلاح جنگی کلاش به سمت مردم و ماموران تیراندازی کرده که این حادثه موجب شهادت ۷ نفر از هموطنانمان شده است..

رضا شریعتی ۲۵ ساله، کیان پیرفلک ۹ ساله، اشرف نیک بخت ۴۵ ساله، آبتین رحمانی ۱۳ ساله، علی مولایی ، و ۲ نفر با هویت نامعلوم افرادی هستند که در این حمله ناجوانمردانه به شهادت رسیدند.

در حمله‌ای مشابه هم راکبان یک موتورسیکلت ساعت ۲۱ شب گذشته در ‌خیابان خانه اصفهان نیروهای امنیتی را به رگبار بستند که در این حادثه ۲ نفر شهید و ۸ نفر مجروح شده‌اند.

محسن حمیدی و محمدحسین کریمی در این حمله به شهادت رسیده‌اند.

تلخی حادثه شب گذشته در ایذه زمانی دو چندان شد که تصاویری از کودک ۹ ساله‌ای به نام کیان پیرفلک در فضای مجازی انتشار یافت که جزو شهدای این حادثه بود.

ماجرای شهادت کیان پیرفلک، کودک ۹ساله ایذه‌‌ای

ماجرای شهادت کیان پیرفلک، کودک ۹ساله ایذه‌‌ای

خودرویی که تروریست‌ها در حادثه امشب ایذه به رگبار بستند و پسربچه خردسال‌ را شهید کردند

در همین باره ویدئویی تلخ از کیان پیرفلک در فضای مجازی انتشار یافته که تاثر کاربران را در پی داشته است.

در این ویدئو کیان با طبع شاعرانه خود از علاقه‌اش به اختراعات می‌گوید

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار