پاره شدن طناب دار از گردن قاتل اعدامی / اولیای دم از قصاص گذشت

رئیس کل دادگستری استان گلستان از بازگشت به زندگی یک محکوم به قصاص با گذشت اولیای دم پیش از اجرای حکم در زندان گرگان خبر داد.

به گزارش رصد روز، رئیس کل دادگستری استان گلستان از بازگشت به زندگی یک محکوم به قصاص با گذشت اولیای دم پیش از اجرای حکم در زندان گرگان خبر داد.

حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان از بازگشت به زندگی یک محکوم به قصاص با گذشت اولیای دم پیش از اجرای حکم در زندان گرگان خبر داد و گفت: محکوم به قصاص جوان ۳۰ ساله ای است که شش سال پیش در درگیری مرگ جوان دیگری را رقم زد و یک خانواده را سوگوار کرد.

بخشش یک اعدامی در گلستان

رئیس کل دادگستری استان گلستان خاطرنشان کرد: پس از رسیدگی پرونده، با درخواست اولیای دم، حکم قصاص صادر شد و با طی تشریفات قانونی در نوبت اجرا قرار گرفت.

وی عنوان کرد: بار ها پادرمیانی بزرگان و ریش سفیدان و اعضای شورای حل اختلاف برای بخشش این محکوم بی نتیجه مانده بود و امروز برای اجرای حکم تعیین شده بود.

آسیابی در ادامه بیان کرد: صبح امروز و پیش از اجرای حکم، بار دیگر با پادرمیانی معاون اجرای احکام کیفری دادسرای گرگان و اعضای شورای حل اختلاف، اولیای دم بزرگوارانه از حق شرعی و قانونی خود گذشتند و از اجرای حکم چشم پوشیدند.

رئیس کل دادگستری گلستان در پایان گفت: این چهاردهمین محکوم به قصاص استان گلستان است که امسال با گذشت اولیای دم و پادرمیانی اعضای شورای حل اختلاف، فرصت زندگی دوباره به آنان داده شد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار