پالایشگاه تهران شفاف سازی کند!

درحالی قرار است مجمع پتروشیمی شازند اراک به جای آخر خردادماه، اول ماه مذکور به طور فوق العاده برگزار گردد که هنوز نامه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و استناد یک عضو این کمیسیون به نامه مذکور در جهت ابطال فروش سهام این پتروشیمی به پالایشگاه تهران به...

به گزارش رصد روز، درحالی قرار است مجمع پتروشیمی شازند اراک به جای آخر خردادماه، اول ماه مذکور به طور فوق العاده برگزار گردد که هنوز نامه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و استناد یک عضو این کمیسیون به نامه مذکور در جهت ابطال فروش سهام این پتروشیمی به پالایشگاه تهران به قوت خود باقی است.اما در این بین پالایشگاه تهران طی اطلاعیه‌ای در کدال موارد مذکور را شایعه دانسته و بر مجمع فوق العاده و زمان برگزاری آن تاکید نموده است ؛

حال چند سوال جدی:

۱-آیا پالایشگاه تهران دلیل یا اسنادی درجهت بی اعتبار دانستن نامه های مذکور دارد که آن را شایعه می‌خواند؟(این قطعا سوال بیش از ۴هزار نیروی پتروشیمی شازند هم هست )

۲- چرا وقتی مجمع سالیانه این شرکت اخر ماه اینده یعنی حدود یکماه بعد باید برگزارگردد چنین اصراری بر برگزاری مجمع فوق العاده در زمانی زودتر درجهت تغییر هیات مدیره مطرح می‌شود؟ از چیزی نگرانید؟

۳- درست است که پالایشگاه تهران بنابراظهارات عبیری رییس هیات مدیره آن ،باخرید این پتروشیمی ۱.۲میلیارد دلار صرفه جویی کرده است؟ آیا این اظهارات به معنی خرید ارزان این پتروشیمی تلقی نمی‌گردد؟! و..

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط