پبش بینی بورس فردا دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱

امروز بزرگان سنگ تمام گذاشتند و شاخص را در مسیر منفی بودن هدایت کردند. از این رو تأثیرگذاران منفی نمادهای فولاد ، شپنا و فملی ، فارس و شبندر بودند و نماد خودرو هم به عنوان لیدر سنتی بازار دیگر نماد تأثیرگذار منفی بازار بود.

ارزش بازار به زیر ۵ هزار ۲۰۰ همتی نزول کرد و به عدد ۵ هزار و ۱۸۲ هزار میلیارد تومانی رسید. اما در شاخص کل همانطور که در تصویر مشخص شده و در هفته‌های قبل نیز در مورد آن صحبت شد الگوی مثلث نزولی کلاسیک اهالی تکنیکالیست، همچنان قدرت نمایی می‌کند و به دنبال رسیدن به اولین هدف خود است.

تکنیکالیست ها اولین هدف این الگو را به اندازه قاعده مثلث می‌دانند وحالا شاخص کل چیزی نماده است تا این هدف را لمس کند. اما در بازه زمانی بلند مدت‌تر شاهد اصلاح یک روند صعودی هستیم که با شکست محدوده ۵۰ درصد فیبوناچی خود را به هدف بعدی که ۶۱ درصد فیبوناچی است نزدیک تر می‌کند.

شاخص در یک قدمی هدف اول الگوی کلاسیک مثلث نزولی قرار دارد و در عین حال هم نزدیک به سطح حمایتی ۶۱ درصد است و این  احتمال برای شاخص وجود دارد که به این سطوح واکنش مثبت نشان دهد.

در غیر این صورت و افت شاخص از این محدوده ها باید به دنبال اعداد پایین تری برای شاخص بود. که کار را برای صعود سخت‌تر از قبل می‌کند.

پیش بینی فردا