پرداخت وام بدون کارمزد به مدافعان سلامت

به گزارش رصد روز ، علیرضا زالی روز پنجشنبه در مراسم امضای تفاهمنامه بین ستاد کرونای تهران و سازمان اقتصاد اسلامی و تقدیر از مدافعان سلامت استان تهران، اظهار داشت: سازمان اقتصاد اسلامی همواره در فقرزدایی با ابتنا به ارزش های انقلاب اسلامی ...

به گزارش رصد روز ، علیرضا زالی روز پنجشنبه در مراسم امضای تفاهمنامه بین ستاد کرونای تهران و سازمان اقتصاد اسلامی و تقدیر از مدافعان سلامت استان تهران، اظهار داشت: سازمان اقتصاد اسلامی همواره در فقرزدایی با ابتنا به ارزش های انقلاب اسلامی پیشتاز بوده است.

وی ضمن با ارزش خواندن اقدام سازمان اقتصاد اسلامی، اظهار کرد: همه نهادهای سیاسی، اجرایی و اجتماعی کشور می توانند با تاثی از سازمان اقتصاد اسلامی در مسیر تکریم و حمایت از مدافعان سلامت گام بردارند.

زالی همچنین با اشاره به تقارن روز امضای این تفاهم نامه با روز سالمند، جایگاه برجسته سالمندان در فرهنگ اسلامی و ایرانی را یادآور شد.

وی همچنین با بیان اینکه بیش از هشت ماه از مبارزه جهادگران سلامت با ویروس کرونا میگذرد، گفت: امضای این تفاهم نامه می تواند به جبران بخشی از زحمات مدافعان سلامت بپردازد.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران، ضمن تشکر از سازمان اقتصاد اسلامی، ابراز امیدواری کرد که در سایه امضای این تفاهم نامه شاهد برنامه های تشویقی دیگری برای جامعه عالی قدر کادر درمان باشیم.

مراسم امضای تفاهمنامه بین ستاد کرونای تهران و سازمان اقتصاد اسلامی با حضور جمعی از کادر مدرمان دانشگاه علم پزشکی تهران و شهید بهشتی برگزار شد.

 

 

 

ایرنا

مطالب مرتبط

آخرین اخبار