پست اینستاگرامی پرابهام مهدی قائدی

موتور گلزنی مهدی قائدی مانند فصل گذشته نیست و شاید برخی از هواداران از عملکرد این بازیکن آبی پوش ناراحتند پست اینستاگرامی پر ابهام مهدی قائدی توجه خیلی ها را به خود جلب کرد

به گزارش رصد روز ، موتور گلزنی مهدی قائدی مانند فصل گذشته نیست و شاید برخی از هواداران از عملکرد این بازیکن آبی پوش ناراحتند پست اینستاگرامی پر ابهام مهدی قائدی توجه خیلی ها را به خود جلب کرد.

شبکه‌های اجتماعی در میان مردم جهان طرفداران و مخاطبان زیادی دارد و همین موضوع سبب شده تا افراد مشهور جامعه به ویژه سیاستمداران، ورزشکاران و هنرمندان از این بستر به عنوان ابزاری برای بیان برخی مسائل و موضوعات و یا دریچه‌ای برای صحبت با مردم جامعه و هوادارانشان استفاده کنند.

در این گزارش می‌توانید گزیده‌ای از فعالیت‌های مجازی ورزشکاران در ۲۴ ساعت گذشته را مشاهده کنید.

لیونل مسی بازیکن معروف آرژانتینی در آخرین فعالیت مجازی‌اش تصویری از خود را در فضای مجازی منتشر کرد.

لیونل مسی

در ادامه پست اینستاگرامی پر ابهام مهدی قائدی می خوانیم ؛  میثم تیموری بازیکن تیم تراکتور پس از گلزنی به تیم نساجی و خوشحالی عجیب بعد از گل، متنی را در صحفه شخصی‌اش منتشر کرده و در آخر از مردم قائمشهر عذرخواهی کرد.

“بنام خداوندی که همیشه پشتم بوده و به یادم هست
سلام خدمت مردم شهر عزیزم قائمشهر قهرمان
تیم نساجی قائمشهر برای من فقط یک تیم نیست بلکه بخشی از وجودمه، فراموش نمی‌کنم زمانی را که بزرگترین آرزوی زندگی‌ام پوشیدن پیراهن تیم بزرگ شهرم، نساجی بود، فراموش نمیکنم تک تک لحظاتی را که با خون دل تلاش کردم تا به این تیم برسم و حتی فراموش نمیکنم زمانی را که مرا به تمرین راه ندادند و به همراه پدرم و دوست عزیزم که مدیونشم فردوس امامی که خیلی برام تلاش کردبا چشم گریان تمرین رو ترک کردم.
من خودم رو مدیون نادر دستنشان بزرگ مرد مازندران میدانم، بزرگ مردی که به میثم تیموری جوان اعتماد کرد و باعث شد میثم، همان مثیمی شود.. یادم نمیره که الان در تیم بزرگ تراکتور فوتبال بازی می‌کند. من فوتبالم را مدیون شهرم و تیم بزرگ شهرم، نساجی هستم و بازی باغیرت و باشرف را از زمین نساجی و از سکو‌های پر شورش یاد گرفتم، یاد گرفتم هر جا و در هر تیمی که باشم با شرف و با تمام وجود بازی کنم.
همشهریان عزیزم، فوتبال یک ورزش حرفه ایست و وقتی وارد میدان میشوی باید با تمام وجودت برای تیمی که پیراهنش را به تن داری بجنگی ولو اینکه حریفت تیم شهر خودت باشد، من و محمد عباسزاده عزیز هم امروز مثل تمام دو سال گذشته با تمام وجود و غیرتی که از خود شما به یادگار دارم برای تیم بزرگ تراکتور بازی کردم و گل پیروزی تیمم را به ثمر رساندم. امیدوارم اگه باعث ناراحتیتان شدم، مرا ببخشید.
از مردم بزرگ آذربایجان نیز سپاس گذارم به خاطر حمایت‌هایی که همیشه از من داشته اند و به هواداران تراکتور بزرگ قول میدهم تا وقتی در خدمت این تیم بزرگم با تمام دل و با تمام وجود برایش تلاش خواهم کرد.
زنده‌باد قایٔمشهر – یاشاسین آذربایجان
یاشاسین تراکتور – یاشاسین نساجی (امروز پرچم شرافت مازندران قایٔمشهر بالا رفت تو ایران) ”

میثم تیموری

در ادامه پست اینستاگرامی پر ابهام مهدی قائدی می خوانیم ؛  بابک مرادی بازیکن باشگاه استقلال تصویری از خود را در فضای مجازی بارگذاری کرد  و نوشت:

گاهی انقدر نگران رسیدنیم که مهمترین چیز را از یاد میبریم باید حرکت کنیم تا برسیم 

بابک مرادی

پست اینستاگرامی پرابهام مهدی قائدی

 

در ادامه پست اینستاگرامی پر ابهام مهدی قائدی می خوانیم ؛  مهدی قائدی بازیکن جوان تیم استقلال با انتشار تصویری از خود در صفحه اجتماعی‌اش نوشت:

حرف زدن سواد میخواد و سکوت کردن شعور 

مهدی قائدی

رشید مظاهری بازیکن تیم استقلال، بعد از برد مقابل تیم فولاد، تصویری از خود را در صفحه شخصی‌اش منتشر کرد.

“مرا امید‌ وصال تو زنده میدارد”

رشید مظاهری

سیاوش یزدانی بازیکن باشگاه استقلال با انتشار تصویری به این تیم ابراز علاقه کرده و نوشته است:

“زبان‌ آشفته ی من با تو‌ عاشقانه شد”

سیاوش یزدانی

سپهر حیدری بازیکن سابق تیم پرسپولیس با انتشار تصویر نوشته‌ای درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در پرسپولیس، با هواداران درد دل کرد.

سپهر حیدری

 

 

 

 

مطالب مرتبط