پشت پرده پاسخگو نبودن بیمه آسیا در صفحه اجتماعی چیست+ اسناد

پشت پرده پاسخگو نبودن بیمه آسیا در صفحه اجتماعی پرکاربرد خود در روزگاری که سرعت انتشار اخبار مثال زدنیست به خلق شائبه های فراوان منجر می شود که تبعات زیادی برای یک شرکت و یا نهادو سازمان خواهد داشت.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، گسترش فضای مجازی و تأثیر آن بر نحوه ارتباطات و عملکرد اقشار مختلف بر کسی پوشیده نیست. قدرت فضای مجازی در چندساله اخیر آنقدر زیاد شده که هر اتفاقی در جامعه به شدت و سرعت در این بستر منتشر می شود. باید اذعان کرد یکی از عواملی که سزح تخلفات سازمانی در چندساله گذشته نسبت به یک دهه پیش کاهش پیدا کرده به موضوع گسترش فضای مجازی و سرعت انتقال اخبار مربوط می شود. به همین دلائل است که در مواجهه با این فضا هربار برخی ها مواردی را مطرح می کنند که ناقض آزادی های فردی و اجتماعی است گو اینکه خود را در برابر خطری می بینند که دوست ندارند در خصوص آن پاسخگو باشند. پیش تر بانک مرکزی بعد از راه اندازی صفحه توئیتر خود به دلیل بستن کامنتها با انتقادات زیادی روبرو شده بود که بعد از مدتی تصمیم گرفت کامنتهای خود را باز بگذارد تا اگر هم انتقادی به مدیر یا مدیران خود وارد می بیند نسبت به آن پاسخگو باشد. این هجمه ها آنقدر سنگین بود که حالا دیگر چنین عملکردی را از گردانندگان صفحه توئیتر بانک مرکزی نمی بینیم. در بررسی های به عمل آمده در خصوص بیمه آسیا که قبلا نیز چندین گزارش در موردش تهیه و تنطیم شد ( اینجا بخوانید ) پاسخگو نبودن این شرکت بیمه ای مورد توجه قرار گرفت. پشت پرده این ماجرا و یا دلیلآن هرچه که هست در دوره ای که انتشار اخبار و اطلاعات با شرعت مثال زدنی صورت می گیرد تنها ابهام آفرینی می کند و هیچ فایده دیگری نصیب سازمانی نخواهد کرد.

 

شرکت بیمه آسیا با بستن کامنت های صفحه اینستاگرام خود که روش سریع دسترسی مردم در این روزها به یک سازمان و نهاد است عملا از پاسخ دادن شانه خالی کرده اما سؤالی که مطرح می شود اینجاست که چگونه امکان دارد صفحه ای که به منظور اطلاع رسانی و ارتباط با مردم راه اندازی شده عملا از بدیهی ترین موضوع آن که دریافت نظرات و انتقادات مردم از همین طریق است سر باز زند و یا این شائبه را ایجاد کند که تمایلی برای بیان برخی مسائل در صفحه اجتماعی خود ندارد.

 

 

 

پاسخگو نبودن بیمه آسیا در یکی از پرکاربردترین صفحات اجتماعی مسلماً انتقادات زیادی را به نحوه مدیریت ارتباطات این شرکت بیمه ای وارد می کند که بدون شک تبعات بسیار بدی برای بیمه ای با قدمت آسیا دارد.

پشت پرده این سبک از پاسخگو نبودن هرچه که هست این پایگاه خبری آمادگی پوشش آن را دارد و از همه افرادی که در این حوزه مشغول به فعالیت هستند دعوت میکند که در تنمویر این مسئله به ما کمک کنند.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار