پیام تبریک مدیرعامل چادرملو به مناسبت روز صنعت و معدن

ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان بخش معدن و صنایع معدنی آرزو می‌نماییم دست اندرکاران و تصمیم‌گیرندگان امور اقتصادی و توسعه کشور با نگاهی عمیق‌تر به جایگاه معادن و صنایع معدنی آینده‌ای روشن و امید آفرین را برای این بخش از اقتصاد کشور رقم ...

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی چادرملو ، ذخایر معدنی ایران و منابع سرشار آن ظرفیت بالایی برای توسعه اقتصادی و قرار گرفتن در ردیف کشورهای صنعتی جهان را برای ما فراهم کرده است که می‌توان با مدیریت منسجم و کارآمد، به کارگیری نیروهای متخصص، استفاده از فناوری های نوین، ارتباط مستمر با مراکز علمی و دانشگاهی شرکتهای دانش بنیان، شرکتهای صنعتی نوآور، به رشد و توسعه این بخش از اقتصاد کشور بیاندیشیم.
وجود بسیاری از معادن در نقاط کم برخوردار کشور قابلیت انکارناپذیری برای توسعه همه جانبه اقتصادی، اجتماعی و انسانی این گونه مناطق فراهم نموده است که می‌توان با برنامه‌ریزی منسجم و اصولی و برداشتن موانع و بروکراسی اداری از این ظرفیت بالقوه به نحو احسن بهره برداری کرد و رونق کسب و کار را در میهن اسلامی به ارمغان آورد.

پیام تبریک مدیرعامل چادرملو به مناسبت روز صنعت و معدن

از سوی دیگر با تأسی به فرامین مقام معظم رهبری در خصوص اتکا به تولید داخلی، بهره برداری از معادن مزایایی مانند ایجاد اشتغال در مناطق محروم، احداث تاسیسات زیربنایی از قبیل جاده، خطوط راه آهن، برق رسانی، آبرسانی، امور بهداشتی و آموزشی و… دارد که کل جامعه از آن بهره مند می شوند.
ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان بخش معدن و صنایع معدنی آرزو می‌نماییم دست اندرکاران و تصمیم‌گیرندگان امور اقتصادی و توسعه کشور با نگاهی عمیق‌تر به جایگاه معادن و صنایع معدنی آینده‌ای روشن و امید آفرین را برای این بخش از اقتصاد کشور رقم زنند.

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار