پیام جنجالی پریچهر قنبری به زن دوم شهاب حسینی+ عکس

به گزارش رصد روز، شهاب حسینی بازیگری را از سال ۱۳۷۱ با حضور در کلاس های استاد سمندریان شروع کرد و ظرف یکسال تمرینات مختلفی برای دستیابی به فنون بازیگری انجام داد. شهاب حسینی از سال ۱۳۷۹ با سریال پس از باران وارد بازیگری شد تا اینکه سال ۱۳...

به گزارش رصد روز، شهاب حسینی بازیگری را از سال ۱۳۷۱ با حضور در کلاس های استاد سمندریان شروع کرد و ظرف یکسال تمرینات مختلفی برای دستیابی به فنون بازیگری انجام داد. شهاب حسینی از سال ۱۳۷۹ با سریال پس از باران وارد بازیگری شد تا اینکه سال ۱۳۸۰ در سریال پلیس جوان بازی درخشانی از خود نشان داد. اوج افتخار شهاب حسینی گرفتن جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم کن برای بازی در فیلم فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی در سال ۱۳۹۴ بود. شهاب حسینی صاحب دو فرزند پسر می باشد و به تازگی از همسر اول خود جدا شده است. شایعاتی از ازدواج دوم شهاب حسینی با ساناز ارجمند منتشر شده است.

بیش از یک سال است که رسانه ها داخلی، ادعای جدایی شهاب حسینی از پریچهر قنبری را مطرح می کنند. علاوه بر این مدعی اند که او با ساناز ارجمند ازدواج کرده است. دو ادعا که هنوز به تایید شهاب حسینی نرسیده است. اما کاربران فضای مجازی معتقدند که نشانه های زیادی وجود دارد که احتمال حقیقت داشتن این ادعاها را زیاد می کند.

با این حال، پریچهر قنبری این روزها استوری های مرموز و معنادار داری از تنهایی و زندگی اش منتشر می کند. حالا هم او تصویری از خودش منتشر کرده و در حاشیه آن نوشته است:

وقتی سفر کردم تصمیم گرفتم دیگر زنی را قضاوت نکنم…

پریچهر قنبری

 

مطالب مرتبط