پیام رئیس کل بیمه مرکزی به مناسبت روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، بیمه مرکزی به سهم خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ این عزیزان و تجدید عهد دوباره با آرمان‌ها و ارزشهای مقدس نام آوران و دلاورمردان غیور،از خداوند بزرگ برای این سلحشوران که جایگاه “عند...

به گزارش رصد روز به نقل از روابط عمومی بیمه مرکزی، بیمه مرکزی به سهم خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ این عزیزان و تجدید عهد دوباره با آرمان‌ها و ارزشهای مقدس نام آوران و دلاورمردان غیور،از خداوند بزرگ برای این سلحشوران که جایگاه “عند ربهم یرزقون” را دارند با دستانی لبریز از تمنا و تشکر، علو درجات را مسألت می نماید .

به نام شهید و امام شهدا

هنوز خون سید و سالار شهیدان در صحرای تفتیده نینوا می جوشید که خبر رسید پنج کبوتر سپیدبال، پیچیده در سجاده گلرنگ عشق به خاک وطن باز گشتند.

روز شهدای مدافع حرم رنگ آخرین نگاه “حججی” را با خود دارد وقتی که وضوی عشق گرفت و چشم در چشم حضرت نورالنور آخرین جرعه جام ولا را نوشید.

شهدای مدافع حرم همگی  از جنس مردان سلحشوری هستند که بوی حاج قاسم می دهند و از طواف حضرت عشق  آمدند تا عطر شهادت را در کوچه پس کوچه های دیار خوبان بپراکنند.

بیمه مرکزی به سهم خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ این عزیزان و تجدید عهد دوباره با آرمان‌ها و ارزشهای مقدس  نام آوران و دلاورمردان غیور،از خداوند بزرگ برای این سلحشوران که جایگاه “عند ربهم یرزقون” را  دارند با دستانی لبریز از تمنا و تشکر، علو درجات را مسألت می نماید .

مطالب مرتبط

آخرین اخبار