پیام مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت عید سعید فطر

به گزارش رصد روز، فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی در پیامی، عید سعید فطر را تبریک گفت. در پی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید. «به نام خداوند بخشنده مهربان» درماه پرفیض و رحمت رمضان که خوان پر برکت سعادت و مغفرت الهی گسترده و مکتب ...

به گزارش رصد روز، فرشید فرخ نژاد مدیرعامل بانک کشاورزی در پیامی، عید سعید فطر را تبریک گفت.

در پی، متن این پیام را مشاهده می فرمایید.

«به نام خداوند بخشنده مهربان»

درماه پرفیض و رحمت رمضان که خوان پر برکت سعادت و مغفرت الهی گسترده و مکتب پر فیض عشق و معرفت حق تعالی گشوده بود، بندگان هر یک به تناسب اقبال و کردار، با تمسک به طاعات و عبادات و امساک از نفسانیات، از برکات این ماه مبارک بهره مند شدند وخوشا آنان که در این فرصت معنوی، روح را از الطاف بی بدیل الهی سیراب کردند و نقش ضمیر را از آلودگی، کژی و ناراستی زدودند، تا اکنون با توشه ای پربار از خلوص نیت، اخلاص عمل و عشق کردگار و انباشته از انگیزه ای دوچندان برای خدمت به بندگان پروردگار،  به استقبال جشن عید سعید فطر بشتابند.

به راستی که توانایی خدمت به خلق خداوند و گره گشایی از کار آنان، موهبتی ارزشمند از جانب پروردگار، اندوخته ای اخروی و یکی از برکات و آموزه های ماه صیام برای آنان است که با جان و دل به مناسک و اعمال این ماه بپردازند، تا با ایمان و اعتقاد راسخ به این درونمایه ی ارزشمند و برخورداری از انگیزه و شوق، خدمتگزاری به زحمتکشان را سرلوحه اهداف خود قرار دهند.

امیدوارم در سایه ی الطاف الهی، همه ما در خانواده بزرگ بانک کشاورزی بتوانیم آموزه های معنوی و دستاوردهای غنی ماه مبارک رمضان را در تمام ایام زندگی به کار بندیم، تا به مدد پروردگار بتوانیم نقشی شایسته در رونق و شکوفایی اقتصاد کشور و تحکیم پایه های امنیت غذایی داشته باشیم.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در ماه مبارک رمضان، حلول ماه شوال و عید سعید فطر را تبریک و تهنیت عرض می کنم و از خداوند متعال تندرستی، سعادت و عمر با عزت برای همه مردم به ویژه مشتریان گرانقدر و همکاران گرامی در بانک کشاورزی مسئلت دارم.

 

مطالب مرتبط