پیام مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو به مناسبت آغاز چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی

مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی‌ایران، اظهار کرد: اینجانب بر این باور پای می‌فشارم که با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و اندیشه خلاق ایرانی می‌توانیم در همه حوزه های تخصصی، به‌خص...

به گزارش رصد روز، مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در پیامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی‌ایران، اظهار کرد: اینجانب بر این باور پای می‌فشارم که با بهره‌گیری از توانمندی‌ها و اندیشه خلاق ایرانی می‌توانیم در همه حوزه های تخصصی، به‌خصوص حوزه صنعت خودرو، اثرگذار باشیم.

متن پیام دکتر مهدی خطیبی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با رهبری داهیانه بنیان‌گذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، با تکیه ‌بر ازخودگذشتگی، شهامت، اراده پولادین ملت و الهام گرفتن از نهضت عاشورا شکل گرفت و مردم ایران‌زمین برای تحقق آرمان‌هایشان با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» پا به میدان گذاشتند و لحظه‌ای از خواسته‌های بحق خویش عقب‌ ننشستند. از همین روی، کم‌ترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر است و این اتفاق بس بزرگی است؛ اتفاقی که موجب سربلندی ملت ایران شد. امروز نظام اسلامی به درجه‌ای از رشد و بالندگی رسیده که جهان را نیز تحت تاثیر قرار داده و ملت‌ها و انسان‌های آزادیخواه را با خود هم‌سو و همراه ساخته است.
این خیزش عظیم، تجلی شکوهمند حماسه و سرفرازی ملتی است که در عصر اسارت بشر، صفحه‌ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود و فریاد خداخواهی، معنویت و آزادی را در گوش جهانیان طنین‌انداز کرد. این یوم ا… عزیز و فرخنده، فرصتی است مغتنم تا حافظه تاریخ را بار دیگر تورق کرده و از سرانجام شوم سلطه‌جویان، مستکبران و ظالمان عبرت بیاموزیم و به یاد داشته باشیم که عزت و شرف ایرانی مرهون شهدای گران‌قدری است که نهال انقلاب را با اهدای جان پاکشان به درختی تناور و پر ثمر مبدل ساختند.
در همین راستا اینجانب فرا رسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را به جامعه صنعتی و تولیدی کشورمان، به‌ویژه همکاران خدوم و دلسوز گروه صنعتی ایران خودرو تبریک و شاد باش عرض کرده و بر این باور پای می‌فشارم که با تاسی بر رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و بهره‌گیری از توانمندی‌ها و اندیشه خلاق ایرانی می‌توانیم در همه حوزه‌های تخصصی، به‌خصوص حوزه صنعت خودرو، اثرگذار باشیم. همان‌گونه که در دوران تحریم و جنگ نرم دنیای غرب علیه ایران عزیز و همچنین شیوع ویروس کرونا، انبوهی از موانع، مشکلات و کاستی‌های نشات گرفته از آن را با تکیه بر اندیشه و دستان پرتوان پولاد مردان آوردگاه صنعت از مسیر راه برداشتیم و همزمان در جاده رشد و توسعه بی وقفه پیش رفتیم.
اینجانب همراه با همکاران گرانقدرم در گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان خدمتگزاران عرصه صنعت کشور، متعهد بوده و هستیم که ضمن پای‌بندی به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و راه و رسم شهدای والامقام، با همدلی و تلاشی دوچندان، کمر همت بر اعتلای صنعت کشور بسته و برای سربلندی و افتخار ایران عزیز از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط