پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۰ خرداد

دبیر هیئت مدیره طلا عقیده دارد ثبات به بازار طلا و سکه برگشته است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این روند در بازار ادامه دارد. او همچنین شرایط را برای خرید و فروش در بازار طلا مناسب می‌داند.

به گزارش رصد روز، پیش‌بینی قیمت طلا فردا ۲۰ خرداد.  انس جهانی طلا در بازار امروز ۱۸۹۱ دلار رسید. همچنین قیمت طلا ۱۸ عیار به یک میلیون و ۸۰ هزار تومان رسید.

نادر بذرافشان، دبیر هیئت مدیره اتحادیه طلا به ثبات قیمت‌ها در بازار طلا اشاره کرد و توضیح داد: به دلیل تعطیلی اول هفته زمانی که بازار از دوشنبه بازگشایی شد تقریبا یک حالت سکوتی در بازار وجود داشت. در چند روز گذشته با کاهش انس جهانی همراه و در بازار داخل شاهد کاهش تقاضا بودیم.

او در ادامه گفت: در بازار طلا و سکه داخلی به دلیل کاهش نوسانات ارز در چند روز گذشته، یک ثبات قیمتی در بازار شکل گرفته است. با توجه به شرایط موجود و کاهش نوسان‌های قیمت در بازار طلا و دلار انتظار می‌رود آرامش در بازار شکل بگیرد و بازار به یک تعادل برسد.

بذرافشان عقیده دارد بازار طلا و سکه در کنار بازار ارز به یک ثبات نسبی خوبی رسیده و اگر انس جهانی نوسان زیادی نداشته باشد روند تعادلی و ثبات قیمتی در بازار طلا و سکه ادامه‌دار است.

دبیر هیئت مدیره اتحادیه طلا درباره بازار آخر هفته معتقد است به دلیل کاهش تقاضا در بازار داخلی طلا، اگر نوسان انس جهانی زیاد نباشد و اتفاق سیاسی خاصی رخ ندهد روند ثبات در بازار ادامه دارد و آرامش موجود در بازار طلا شکل می‌گیرد.

نادر بذرافشان در پایان گفت: در چند ماه گذشته نوسان در بازار طلا و ارز درصد بالایی را داشته است اما در چند وقت اخیر در بازار طلا و سکه در کنار نرخ ارز یک آرامش و ثبات نسبی شکل گرفته است.

در سایت اتحادیه طلا قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح جدید ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان ثبت شد.

قیمت نیم سکه پنج میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و ربع سکه سه میلیون و ۸۵۰ هزار تومان اعلام شد. سکه یک گرمی با قیمت دو میلیون و دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ثبت شده است.

 

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

 

 

تجارت نیوز

مطالب مرتبط

آخرین اخبار