پیش بینی بورس شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، سقف و کف نزولی شاخص کل و قرار گرفتن آخرین منطقه مقاومتی آن روی یکی از ترازهای فیبوناچی و همینطور قرار بخورد همین نقظه با سقف چنگال اندورز هفته پرچالشی را متصور خواهد بود جدا از روند تکنیکالی پیش بینی بورس شنبه ۲...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، سقف و کف نزولی شاخص کل و قرار گرفتن آخرین منطقه مقاومتی آن روی یکی از ترازهای فیبوناچی و همینطور قرار بخورد همین نقظه با سقف چنگال اندورز هفته پرچالشی را متصور خواهد بود جدا از روند تکنیکالی پیش بینی بورس شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ را به واسطه اثرگذاری جریانات بین المللی بر شاخص کل چالشی و همراه با فشار عرضه می بیند در کنار این این مسائل تقسیم سود در برخی نمادها مانند پالایش یکم احتمال فشار عرضه را بیشتر می کند و در نتیجه برای ابتدای هفته بازار با اردرهای فروش شروع می شود که برای برگشت شاخص به روزهای سبز باید حداقل تا دریافت سیگنالهای واقعی از برجام منتظر ماند.

 

پیش بینی بورس شنبه 23 بهمن 1400

پیش بینی بورس شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰

 

آینده شاخص با آینده برجام گره خورده نمادهای برگ در گروههای مختلف معاملاتی منتظر تصمیم گیری هستند که در بازار بدون تبعات بین المللی باید چه روندی را در پیش بگیرند. اثرگذاری خبر مذاکرات وین بر بازار ارز در همان روزهای ابتدایی شوک شدیدی را به بازار عرضه کرد تا جایی که در دو روز معاملاتی شاخص بیش از ۳۰ هزار واحد ریزش داشت.

برخی کارشناسان معتقدند که ثبات بین المللی و کاهش فشارها در تجارت خارجی کشور خود عاملی خواهد بود تا جبران نوسانات ارزی باشد در مقابل این عده گروهی نیز بر این باورند که شاخص کل مبنای داخلی دارد و سهم نوسانات ارزی در کاهش شاخص به نسبت مسائل داخلی آن اثرگذار نبوده است.

انچه که مسلم است در روزهایی که شاخص کل با رشد همراه بود اثرگذاری مفیدی روی سبد معاملاتی نداشت و همچنان در روزهایی تمام سبز بازار رشد چشم گیری در این موضوع رخ نداد این مسئله را باید در کم و کیف معاملات گروههای مختلف جستجو کرد به خصوص اینکه در چند وقت اخیر حجم مبنا و تفسیرهای متفاوت کارشناسان از تصمیمات اخذ شده در آن شدیداً گروههای اثرگذار مانند فلزات و صنایع شیمیایی را تحت تأثیر قرارد داد.

در پیش بینی بورس شنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ نباید از این مسئله غافل شد که ناو معلاملاتی برخی نمادها مانند پالایش یکم در صورت تقسیم سود یقیناً دستخوش کاهش خواهد شد که در این صورت در ادامه می تواند جذابیتهایی برای سهامداران ایجاد کند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط