پیش بینی بورس شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بورس در اخرین روز معاملاتی از هفته سوم دی ماه با با ریزش ۴۳۹ واحدی روبرو شد این در حالی بود که فلزات اساسی با خروج ۵۴ میلیارد تومان پول حقیقی مانند روزهای قبل بسیار نا امید کننده ظاهر شدند و در این میان برخی از ...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بورس در اخرین روز معاملاتی از هفته سوم دی ماه با با ریزش ۴۳۹ واحدی روبرو شد این در حالی بود که فلزات اساسی با خروج ۵۴ میلیارد تومان پول حقیقی مانند روزهای قبل بسیار نا امید کننده ظاهر شدند و در این میان برخی از محصولات غذایی، فراورده های نفتی، صنایع نیروگاهی، لاستیک، واسطه گری های مالی نسبت به سایر گروههای معاملاتی روند قابل قبول تری داشتند. پویایی در این گروههای معاملاتی همان شروع حرکت نمادهای متوسط بازار است که در هفته آینده از آنها بیشتر خواهیم دید. پیش بینی بورس شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰ از روند متفاوت بازار در هفته پیش رو خبر می دهد و در این میان می توان با توجه به نوسانات صورت گرفته در سایر گروهها همچنان منتظر صعود نمادهای متوسط بود.

پیش بینی بورس شنبه ۲۵ دی ۱۴۰۰

 

هرچند که میتوان رشد نمادهای متوسط را برای هفته پیش رو متصور بود اما نباید از چند نکته غافل شد اول اینکه بازار در دو هفته گذشته از نبود نقدینگی آسیب دیده و برای رشد شارپی و جبران خسارتهای وارده باید صندوقهای سرمایه گذاری روند متقاوتی را برای حمایت از بازار در پیش بگیرند.

عدم اعتماد به بازار سرمایه و گرایش بسیاری از فعالان بازار به تزریق پول خود به بازارهای ارز دیجیتال، فارکس و یا مسکن بازار سرمایه را با رقبای سرسختی روبرو کرده که به دو دلیل امکان رشد سرمایه خود را در آن بیشتر می بینند اول اینکه بازار ارزهای دیجیتالی فارق از قواعد دستوری حاکم بر بازار سرمایه است دوم اینکه بازار در فارکس دو سویه خواهد بود و از هر دو سمت سود و زیان می توان انتظار رشد داشت. در بازار مسکن نیز به دلیل شرایط روانی حاکم بر بازار آن طی چندسال گذشته اگرچه شاهد رکود بودیم اما نزول آن در موارد بسیار محدودی ایجاد شده که در شرایط فعلی نمی توان این کاهش را شاهد بود.

عدم واکنش بازار به اخبارهایی داخلی و بین المللی مهمترین چالش بازار را تشکیل داده زیرا داده های بنیادی هیچ تأثیری در نوسنات بازار نداشته و در نتیجه باید نوسان گیران از این بازار سهم قابل توجهی خواهند داشت. آنچه که از شرایط و اوضاع و احول حاکم بر بازار سرمایه برمی آید باید طی هفته آینده نیز بازار را در حال رنج زدن در کانل ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار واحدی دید. زیرا نمودارهای معتبر باید به ریزشهایی که در کف کانال ایاد شده عملاً اعتبار خود را از دست دادند مگر اینکه در روز شنبه اتفاقی جدا از روزهای گذشته به قوع بپیوندد.

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار