پیش بینی بورس فردا ۱ آبان ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱ آبان ۱۴۰۰ بازار را با توجه به اتفاقات آخرین روز معاملات حکایت از بازار نامتعادلی دارد. بررسی ها نشان میدهد که چند نماد بانکی بزرگ ،  چند نماد بیمه ای ، چند نماد در گروه سرمایه گذاریها ، چند نماد در ...

به گزارش رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱ آبان ۱۴۰۰ بازار را با توجه به اتفاقات آخرین روز معاملات حکایت از بازار نامتعادلی دارد. بررسی ها نشان میدهد که چند نماد بانکی بزرگ ،  چند نماد بیمه ای ، چند نماد در گروه سرمایه گذاریها ، چند نماد در گروه خودرویی ، چند نماد در گروه دارویی و محصولات شیمیایی  گزارشات خوبی  ارائه نکردند و نگرانی در خصوص ادامه همراهی سهامداران با آنها افزایش یافته است. با توجه به اثرگذاری این نمادها در بازار سرمایه به نظر می رسد بازار فردا حمایت خوبی را برای رشد شاهد نباشد و تغییرات بین ۸ تا ۱۲ هزار واحد متصور است.  پیش بینی بورس فردا شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ دلایل تکنیکالی و بنیادی را برای بازار فردا مورد بررسی قرار داده است.

پیش بینی بورس فردا ۱ آبان ۱۴۰۰

 

اول اینکه با توجه به اظهارات جدید رئیس جمهور آمریکا مبنی بر متعهد نبودن به لغو تحریمها حتی در صورت بازگشت ایران به برجام دو سیگنال از  آن مخابره می شود که اولی متوجه بازار ارز است که نوسان رو به رشدی را پشت سر خواهد گذاشت و دومی نیز به نمادهای دلاری ارتباط پیدا می کند که با چالش هایی همراه خواهند شد بنابراین در خوشبینانه ترین حالت بازار با این شرایط دست به نوسان زمانی خواهد زد و به مرور شاهد تغییرات مثبت در بازار خواهیم بود.

در بحث تکنیکالی باید به این قضیه توجه کرد که در حال حاضر مقاومت ۱ میلیون و ۴۷۵ هزار تا ۱ میلیون ۴۸۵ هزار معتبرترین مقاومت های شاخص هستند و از طرفی نیز حمایت ۱ میلیون و ۳۸۸ هزار تا ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار حمایت های مهم بازار سرمایه هستند.

بنابراین رنج نوسان بازار در همین محدوده خواهد بود که بین ۶ تا ۷ درصد تغییرات را اعمال می کند. اما مهمترین موضوع در خصوص ادامه بازار سرمایه افزایش قیمت های جهانی است که به تنهایی سیگنال مثبتی را برای بازار می فرستند اما سهامداران به این موضوع توجه نمی کنند و همچنان اصرار به فروش دارند.

نمودار پیش بینی بورس فردا 1 آبان 1400

پیش بینی بورس فردا شنبه ۱ آبان ۱۴۰۰ ، مسئله مهم دیگر در خصوص بازار سرمایه تغییرات مدیریتی است که طبیعتاً برای بهتر شدن اوضاع شاهد بودیم اما اثرات کوتاه مدت را نمی توان بر روند بلند مدت بازار سرمایه ترجیح داد اما در بازار شاهد این موضوع هستیم.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار