پیش بینی بورس فردا ۱۰ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ هرچند که شاخص را با کاهش نشان میدهد و می توان انتظار داشت شاخص فردا نیز بین ۱۰ تا ۱۵ هزار واحد ریزش کند اما موضوعی که در این باره هست تغییر مالکیت ها از حقیقی به حقوقی است که طی...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ هرچند که شاخص را با کاهش نشان میدهد و می توان انتظار داشت شاخص فردا نیز بین ۱۰ تا ۱۵ هزار واحد ریزش کند اما موضوعی که در این باره هست تغییر مالکیت ها از حقیقی به حقوقی است که طی دو روز گذشته شاهد آن بودیم و می توان گفت که با این وضعیت ریزش ها ادامه دار نخواهد بود و باید از شروع هفته آینده انتظار بازار مثبتی را داشت.

امروز در نمادهای بزرگ حمایت خوبی از سهم ها شد اما به واسطه فشار فروش حقیقی ها شاخص ریزش کرد. از طرف دیگر نمادهای کوچک و متوسط بازار نیز به این واسطه خواهند توانست خود را در کانال افزایش با نمادهای بزرگ همراه کنند.

پیش بینی بورس فردا ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ همچنین از کاهش اثرگذاری بازار ارز در روزهای آتی خبر میدهد این موضوع را میتوان در قیمت کامودیت های نفت و فلزات مشاهده کرد. بازار فردا اگرچه روند اصلاحی خود را خصوصا در نیمه اول نشان می دهد اما در نیمه دوم بازار می توان انتظار داشت براساس کندهای شکل گرفته و حجم های معامله شده از شدت آن کاسته شده و برای شروع معاملات در هفته آینده سیگنالهای خوبی دریافت کرد.

مظابق بررسی ها حجم معاملات و تعداد معاملات امروز افزایش پیدا کرد و بازار از کندی معاملات خارج شد شد امروز ۷ هزار میلیارد پول حقیقی از بازار خارج شد که نسبت به روز قبل ۱۴ هزار میلیارد کاهش نشان میدهد بنابراین باید اذعان کرد اعتماد در بورس همچنان وجود دارد و فردا نیز نمادهای شاخص ساز در نیمه دوم بازار از ریزش های بزرگ جلوگیری میکنند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار