پیش بینی بورس فردا ۱۰ مهر ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۰ مهر ۱۴۰۰ از صعودی بازار خبر میدهد. تحرکات اخیر بازار ارز و رشد قیمت کامودیتها درکنار افزایش تولید برخی از شرکتها که در صورتهای ماهیانه آنها منتشر شده نشان میدهد که وضعیت بنیادی بسیاری از شر...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۰ مهر ۱۴۰۰ از صعودی بازار خبر میدهد. تحرکات اخیر بازار ارز و رشد قیمت کامودیتها درکنار افزایش تولید برخی از شرکتها که در صورتهای ماهیانه آنها منتشر شده نشان میدهد که وضعیت بنیادی بسیاری از شرکتها مناسب است. پیش بینی بورس فردا شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ همچنین عوامل دیگری را در بررسی رشد بازار فردا مورد بررسی قرار داده است.

جزئیات پیش بینی بورس فردا ۱۰ مهر ۱۴۰۰ 

 

در حال حاضر قویترین مقاومت بازار که از هر حیث میتوان از آن به عنوان مقاومت معتبر یاد کرد در محدوده یک میلیون و ۴۷۰ تا ۱ میلیون و ۴۸۰ هزار قرار دارد و پس از آن تا محدوده ۱ میلیون و ۵۸۰ هزار واحد مقاومت خاصی دیده نمی شود اما در محدوده حمایتی شاهد حمایت معتبر در محدوده کانال یک میلیون ۳۴۰ هزار تا یک میلیون ۳۹۶ هزار هستیم که اگر نگرانی حاصل کنترل دستوری بازار بر روند معاملات غلبه کند با توجه احتمال اینکه شاهد افت شاخص تا محدوده یاد شده باشیم دور از تصور نیست.

اما در کنار مسائل تکنیکالی در این هفته بازار از مسائل دیگری نیز متأثر می شود. روند مذاکرات برجامی و ابهاماتی که در آن وجود دارد به خوبی نشان میدهد که باید در ادامه هفته روند نوسانی بورس را داشته باشیم. تحرکات اخیر در مسائل بین المللی نیز می تواند نگرانی هایی ایجاد کند که با این حساب روز یکشنبه برای بازار بسیار حائز اهمیت است.

افزایش نرخ دلار اگرچه سیگنال خوبی برای رشد بازار است اما در حال حاضر رنج زدن بازار در روزهای اخیر جو روانی ایجاد شده را مهمترین مقاومت بازار می بیند. نمادهای کوچک ، پالایشی ها ، بانکی ها و غذایی ها از پتانسیل خوبی برخوردار هستند و همینطور در بین نمادهای خودرویی باید منتظر شکسته شدن یکی دو حمایت معتبر به سمت بالا بود که در این صورت شاهد رشد خوبی در این گروه هستیم.

در پایان پیش بینی بورس فردا شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۰ می خوانیم ، بازار فردا اگرچه تحت تأثیر رشد دلار و افزایش قیمت کامودیتها قرار خواهد گرفت اما ماهیت بازار در ادامه هفته نوسانی است و اگر خبرها از مسائل بین المللی باعث عقب نشینی بازار نشود می توان امیدوار بود که کانال نوسانی در ادامه هفته به کانل صعودی تبدیل شود.

 

فال روزانه دوشنبه 29 شهریور 1400

مطالب مرتبط