پیش بینی بورس فردا ۱۴ شهریور ۱۴۰۰

با اتفاقاتی که امروز در بازار ارز افتاد می توان نتیجه کرد که برای فردا فشار عرضه زیاد خواهد بود و در پیش بینی بورس فردا 14 شهریور 1400 باید گفت که بازار فردا روند متعادل اصلاحی خواهد داشت.

به گزارش رصد روز ، با اتفاقاتی که امروز در بازار ارز افتاد می توان نتیجه کرد که برای فردا فشار عرضه زیاد خواهد بود و در پیش بینی بورس فردا ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ باید گفت که بازار فردا روند متعادل اصلاحی خواهد داشت. بررسی نمادهای مختلف نشان میدهد که اکثر سهم ها به نقطه اوج خود رسیده اند بنابراین اصلاح بازار دو ر از تصور نیست. اما درپاسخ به این سؤال که کدام نمادها فردا اصلاح خواهند شد باید پاسخ داد بازار فردا یقیناً روی سهمهای کوچک و متوسط درگیر نیست و شاخص سازها این روند را خواهند داشت.

پیش بینی بورس فردا ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ 

 

بررسی تایم فریم های یکساعته نشان میدهد که از ساعت ۱۰ صبح معاملات امروز شاهد خالی شدن بازار بودیم به عبارت دیگر اردرهای خرید جای خودرا به فروش دادند که این مسئله سیگنال اصلاح بازار است.

در طرف دیگر ماجرا امروز ۵ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال پول حقیقی وارد بازار شد که این موضوع بیشتر در نمادهای متوسط و کوچک بازار دیده می شود و در نمادهای بزرگ شاهد خروج پول حقیقی بودیم. شپنا ، فولاد ، وغدیر ، ومعادن و فارس از جمله نمادهایی بودند که در آنها شاهد خروج پول حقیقی بودیم که نشان می دهد نمادهای بزرگ فردا تحت تأثیر اصلاح بازار هستند.

برای بازار فردا همچنین باید گفت چنانچه مقاومت ۱ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد از دست برود باید شاهد ریزش شاخص تا ۱ میلیون ۴۴۵ هزار باشیم که این موضوع عقب نشینی روانی بازار را در پی خواهد داشت.

از سوی دیگر اگر روند بررسی برخی سهم های جامانده نشان میدهد که اصلاح بازار فردا امکان همگامی آنها را با روند کلی شاخص که صعئی است را فراهم کند پس می توان برای نوسان گیری روی این سهم ها حساب کرد.

ورود پول حقیقی به بازار نسبت به معاملات ۱۰ شهریور روند کاهشی دارد بنابراین با نشانه هایی که گفته شد بازار فردا منفی خواهد بود این موضوع اگرچه در نیمه دوم بازار کمی کمتر خواهد شد اما روند کلی بازار منفی خواهد بود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط