پیش بینی بورس فردا ۱۴ مهر ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ، از روند صعودی بازار حکایت می‌کند. هرچند که در آخرین روز معاملات بنا به شرایطی باید شاهد کاهش شاخص می‌بودیم اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت شاخص با رشد ۷۹۰۰ واحدی سعی کرد تا اعتما...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۴ مهر ۱۴۰۰ ، از روند صعودی بازار حکایت می‌کند. هرچند که در آخرین روز معاملات بنا به شرایطی باید شاهد کاهش شاخص می‌بودیم اما این اتفاق نیفتاد و در نهایت شاخص با رشد ۷۹۰۰ واحدی سعی کرد تا اعتماد سهامداران را برای افزایش تعداد معاملات در بازار سرمایه به دست آورد اما در ادامه بازار شاهد اتفاقاتی هستیم که می‌توان از آن به عنوان سیگنال های مثبت برای صعود شاخص یاد کرد پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ دلایل متعددی را برای صعودی بودن بازار فردا مورد بررسی قرار داده است.

جزئیات پیش بینی بورس فردا ۱۴ مهر ۱۴۰۰

 

نباید فراموش کرد انتشار اوراق فشار زیادی روی بازار سرمایه خواهد آورد در این صورت شاهد کاهش حجم معاملات هستیم اما در عین حال افزایش جهانی نرخ نفت و تثبیت نرخ دلار در کانال ۲۸ هزار تومان نشان می دهد که می‌توان به بازار سرمایه به عنوان یک بازار ارزنده در مقایسه با بازارهای موازی نگاه کرد.
اگر چه شرایط واردات خودرو در هاله ای از ابهام قرار دارد اما گمانه های قوی برای عرضه خودرو در بورس کالا و رقابتی شدن محصولات خودرویی طبیعتاً نمادهای متعلق به این گروه معاملاتی را تحت تأثیر قرار خواهد داد و سبب ارزنده شدن آنها می شود.
بخشنامه محاسبه قیمت پالایشی ها اثرگذاری خوبی روی نمادهای پتروشیمی خواهد داشت در این شرایط نماد های کوچک که با اصلاح مواجه خواهند شد اقبال خوبی را از سمت سهامداران به خود خواهند دید.
در این شرایط دولت برای مهار تورم از سیاست‌های انقباضی بهره خواهد گرفت اما رویکرد جهانی در افزایش نرخ خوراک و حامل های انرژی نمادهای زیادی را در بازار مستعد رشد قرار می‌دهد در این اوضاع و احوال نمادهایی که از محل دارایی های خود دست به افزایش سرمایه میزنند اتفاقات خوبی را در بازار سرمایه برای سهامداران موجب می‌شوند.

در پایان پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۰ می خوانیم ، به لحاظ تکنیکالی عده ای معتقدند تا زمانی که شاخص زیر ۱ میلیون و ۵۸۵ هزار واحد باشد نمی توان به آن اعتماد کرد اینگروه اعتقاد دارند شاخص تا زمانی که در بالای ۱ میلیون و ۳۷۷ هزار واحد باشد روند نزولی آن احتمال وقوع کمتری دارد.

نمودار پیش بینی بورس فردا

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط