پیش بینی بورس فردا ۱۷ فروردین ۱۴۰۰

پیش بینی بورس فردا 17 فروردین 1400 حکایت از کار دشوار شاخص در برابر جو روانی ناشی از رسیدن به حمایت مهم خود دارد. حمایتی که امروز در ساعتهای پایانی نیز از شاخص صورت گرفت و میزان ریزش شاخص را به نصف روز قبل رساند

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ حکایت از کار دشوار شاخص در برابر جو روانی ناشی از رسیدن به حمایت مهم خود دارد. حمایتی که امروز در ساعتهای پایانی نیز از شاخص صورت گرفت و میزان ریزش شاخص را به نصف روز قبل رساند. در تایم فریم های یکساعته نشان داده می شود که شاخص از حمایت خوبی برخوردار بود و همانطور که در روز قبل گفته شد اردرهای ترس شروع معاملات برای کسب سهم هایی که در کف قیمتی خود قرار دارند بود. با رسیدن شاخص کل به محدوده حمایتی قوی خود به نظر می رسد که فردا بازار سبزی را پیش رو داشته باشیم و این مسئله می تواند خصوصا برای حقیقی ها حائز اهمیت باشد.

 

پیش بینی بورس فردا ۱۷ فروردین ۱۴۰۰

 

در دو ساعت پایانی معاملات امروز شاخص به رشد رسید و همانطور که مشاهده می شود حجم و میزان نقدینگی وارد شده به آن قابل تأمل است. بانکی ها فردا می توانند نمادهای خوبی برای معاملات باشند و از طرفی خودرویی ها هم می توانند استارت خوبی را به نمایش بگذارند.

سناریوی بعدی که باید در مورد آن گفت شکست خط روند نزولی است که که در این صورت شاخص تا کف یک میلیون و ۱۰۰ هزار واحد پتانسیل ریزش دارد که امیدواریم فردا با غلبه کردن بر جو روانی سهامداران از فروش خودداری کرده تا شاخص تا محدوده prz  خود یعنی یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد برسد. الگوهای دیگری را نیز می توان برای شاخص ترسیم کرد که نشان می دهد در صورت مدارا و با کمی صبر می توان شاخص را در قله یک میلیون و ۷۰۰ هزار واحد دید اما این مسئله منوط به این است که تا آن روز فقط فریب اردرهای ترس را نخوریم و اتفاقا اگر نمادی کف قیمتی خود وجود دارد خریداری تا میانگین ضررهای احتمالی چند وقت اخیر کاهش پیدا کند. در این شرایط خرید پله ای بهترین ماجرایی است که می تواند کمک حال باشد.

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار