پیش بینی بورس فردا ۱۸ آبان ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۸ آبان ۱۴۰۰ حکایت از بازاری متعادل با عرضه های بالا در نیمه نخست دارد. اردرهای بازار فردا در ابتدا جهت سنجش بازار خواهد بود اما با توجه به الگوهای موجود بازار فردا می توان تعادلی دید. در بازا...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۸ آبان ۱۴۰۰ حکایت از بازاری متعادل با عرضه های بالا در نیمه نخست دارد. اردرهای بازار فردا در ابتدا جهت سنجش بازار خواهد بود اما با توجه به الگوهای موجود بازار فردا می توان تعادلی دید. در بازار فردا هرچند که گروه فلزات اساسی در بازار در نیمه دوم می تواند لیدر بازار باشد اما با توجه به خروج قابل توجه پول حقیقی از این گروه در جریان معاملات امروز در تیمه اول با چالش هایی همراه است که البته با توجه به افزایش قیمت ارز در بازار آراد نمی توان این افت را خیلی اثرگذار دید. پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ همچنین نشان می دهد که در تایم فریم یکساعته بازار امروز خصوصا در یک ساعت پایانی هرچند که بازار با عرضه همراه بود اما در کل الگوهای این تایم فریم نشان میدهد که بازار پتانسیل رشد را دارد.

جزئیات پیش بینی بورس فردا ۱۸ آبان ۱۴۰۰

 

افزایش قیمت ارز در بازار امروز و همین طور اثرگذاری نمادهای بزرگی که در چند وقت گذشته کمتر  لیدر بازار بودند نشان میدهد که اصلاحات صورت گرفته پتانسیل رشد خوبی را در اکثر نمادها ایجاد کرده و حالا می توان امیدوار بود که با اتمام الگوی مثلث نزولی بازار برای رشد از آمادگی خوبی برخوردار باشد.

نمودار پیش بینی بورس فردا 18 آبان 1400

آنطور که از بررسی ها برمی آید اولین مقاومت پیش روی شاخص در این الگو فتح قله ۱ میلیون و ۴۹۰ هزار واحدی و پس از آن دستیابی به ۱ میلیون و ۵۲۰ هزار واحدی است. لازم به ذکر است که در رسیدن به این قله ها سیاست انقباض بازار و عملیات بازار آزاد در قالب فروش اوراق نباید اتفاق بیفتد.

در بازار امروز فرآورده های نفتی و فلزات اساسی با خروج پول حقیقی روبرو بودند که در گروه فلزات فملی ، فولاد و فجهان بیشترین خروج پول را ثبت کردند و در همین گروه فروس با ۵۰۰ میلیون ورود پول حقیقی روز خوبی را پشت سر گذاشت.

پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰

 

در گروه فرآورده های نفتی نیز شپنا با خروج ۱۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی پول حقیقی بسیار نگران کننده ظاهر شد اما شپندر امروز ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان ورود پول حقیقی را ثیت کرد.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه بیمه ها ، بانکها و خودرویی ها با ورود پول یکبار دیگر سمت و سوی بازار را به سمت پیش بینی های ابتدای سال مبنی بر لیدر شدن گروههای بانکی و بیمه ای بردند و از این جهت می توان امیدوار بود که با این اتفاق بازار سرمایه قابلیت دستیابی به مقاومت های جدید را خواهد داشت.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط