پیش بینی بورس فردا ۱۹ آبان ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۹ آبان ۱۴۰۰ از روند رو به رشد بازار خبر می دهد. پس از حضور وزیر اقتصاد در مجلس و توضیحاتی که درباره حمایت از بازار سرمایه شد امروز بازار سرمایه با لیدری خودرویی ها توانست ۱۳ هزار واحد رشد کند...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۱۹ آبان ۱۴۰۰ از روند رو به رشد بازار خبر می دهد. پس از حضور وزیر اقتصاد در مجلس و توضیحاتی که درباره حمایت از بازار سرمایه شد امروز بازار سرمایه با لیدری خودرویی ها توانست ۱۳ هزار واحد رشد کند و در ادامه به نظر می رسد که در نعاملات فردذا نیز گروه فلزات روز خوبی را پشت سر خواهند گذاشت. پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ همچنین نشان میدهد که تعریف مقاومتهای جدید در شرایط فعلی برای بازار سرمایه نه تنها که غیر واقعی نیست بلکه اگر بنا باشد براساس موج شماری به صورت طولانی مدت به بازار سرمایه نگاه شود باید اذعان کرد که شاخص در یک بازه زمانی دوساله خواهد توانست که قله ۳ میلیون واحد را لمس کند.

جزئیات پیش بینی بورس فردا ۱۹ آبان ۱۴۰۰

 

آنچه از اوضاع فعلی بازار سرمایه برمی آید نشان میدهد که شاخص کل در شرایطی که در ابتدا شاهد اصلاح پالایشی ها بود دست به کف سازی مناسب کرد پس از ان یکی از لیدرهای قوی بازار سرمایه که مدتی کم فروغ بود مانند خودرو با اصلاح در چند روز گذشته یکی از تأثیرگذارترین نمادهای بازار شد و حالا نوبت گروه فلزات است که در این سناریوی تکنیکالی جایگاه از دست رفته خود را به دست آورند.

بازار سرمایه طی روزهای گذشته اگرچه با رشد همراه بوده اما هنوز تا زیان سهامداران بسیاری از نمادها کار زیادی مانده که باید انجام شود در این مورد ذکر این نکته ضروریست که در زیانهای بالای ۳۰ درصد خروج از سهم پیشنهاد نمی شود بلکه در روزهای منفی بازار خرید پلکانی و کم کردن حد زیان پیشنهاد می گردد.

پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰

 

یکی دیگر از مسائلی که باید در خصوص بازار فردا گفت این است که بازار معاملاتی فردا در آستانه ورود به جو هیجانی جدید است که می تواند رفتار واقعی بازار را تحت الشعاع قرار دهد در این باره باید این توضیح را داد که بازار حداقل تا یک میلون و ۵۰۲ هزار واحد مقاومت خاصی را پیش روی خود ندارد و در صورت حمایت لازم از بازار به راحتی از این محدوده نیز عبور خواهد کرد.

فرآورده های نفتی و محصولات شیمیایی امروز بیشترین میزان ورود پول حقیقی را رقم زدند و فلزات اساسی نیز بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجریه کردند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

علیرضا ملکی

پاسخ دادن

۱۸ آبان ۱۴۰۰


سلام بورس زیان ده است یک طرف شرکتهای دارویی سود مجمع را هم میخورند و حسابی آدم را دیوانه می کنند مثل ایران دارو و سبحان انکولوژی و همین دادن سود هم یک مدیر و وزیر درست و حسابی نداریم که جلوی دزدها را بگیرد و چقدر سرمایه مردم را ضبط کرده اند که خورد خورد مبلغ هنگفتی برای زیر مجموعه های برکت میشود