پیش بینی بورس فردا ۲ آذر ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، مطابق گزارش دیروز بازار امروز روند مثبتی به خود گرفت و در این میان گروه محصولات شیمیایی بهترین عملکرد را داشت. پیش بینی بورس فردا ۲ آذر ۱۴۰۰ نشان میدهد که در معملات فردا نیز شاهد ادامه این روند خواهیم بود. پیش ب...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، مطابق گزارش دیروز بازار امروز روند مثبتی به خود گرفت و در این میان گروه محصولات شیمیایی بهترین عملکرد را داشت. پیش بینی بورس فردا ۲ آذر ۱۴۰۰ نشان میدهد که در معملات فردا نیز شاهد ادامه این روند خواهیم بود. پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰ نشان میدهد که در بازار فردا باید شاهد تحرکات خوبی در گروه فلزات باشیم لیدر شدن نماد فولاد در بین نمادهای اثرگذار و اقبال خوب حقیقی ها نسبت به آن کفه ترازو را در بازار فردا برای این گروه معاملاتی سنگین خواهد کرد هرچند که نگرانی هایی در خصوص عملکرد حقوقی های این نماد وجود دارد اما من حیث مجموع باید گفت در بازار فردا می توان شاهد نمایش قابل قبول آن بود.

پیش بینی بورس فردا ۲ آذر ۱۴۰۰

 

یکی دیگر از مواردی که در بازار باید مورد توجه قرار گیرد این است که اگرچه امروز شروع پرقدرت بازار باعث شد تا بعد از مدتها رشد قابل توجه شاخص را شاهد باشیم اما در یکساعت پایانی بازار خالی شد اما همین کم مسئله هم نشان میدهد که قدرت حقیقی ها در بازار امروز آنقدری بود که خالی شدن آن توسط برخی تأثیر اثرگذار بر روند بازار نداشته باشد.

رنج زدن دلار در روزهای گذشته و در نتیجه بازگشت به کانال ۲۸ هزار تومانی همچنان امیدواریها را در بازار سرمایه زنده نگه داشته است و در این میان تنها بیم ها متوجه فروش اوراق خواهد بود که در کنار افزایش بهره بین بانکی مهمترین چالش بازار بورس است.

پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۲ آذر ۱۴۰۰

 

در بازار فردا چنانچه بازار از محدوده مقاومت قعلی رد شود می توان امیدوار که شاخص تا محدوده یک میلیون و ۶۰۰ هزار رشد کند اما در صورت از دست رفتن قله فعلی احتمالا شاهد پولبک کوتاهی در حد یک یا دو کندل خواهیم و پس از آن دوباره شاخص به مسیر رشد باز می گردد. آنچه از وضعیت فعلی شاخص به لحاظ تکنیکالی و بنیادی برمی آید حرکت شاخص در کانال قعلی تا میان مدت می تواند ادامه داشته اما مسئله مهم که شاخص را تحت تأثیر قرار خواهد داد اولا باگهای ایجاد شده در نمادهایی است که پس از افزایش سرمایه موفق به پر کردن آن نشدند و دوماً به موضوع نقدینگی ارتباط پیدا میکند. از روز شنبه اصلاح بازار دور از تصور نیست و همزمان نمادهای متوسط می توانند نقش آفرینی داشته باشند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار