پیش بینی بورس فردا ۲۰ بهمن ۱۴۰۰

طبق تحلیل کارشناسان، با توجه به اخبار مثبتی که پیرامون مذاکرات برجام مخابره شده، انتظار می‌رود بازار وضعیت مطلوبی را برای سهامداران رقم بزند. اما آیا مذاکرات نهایتا به نتیجه خواهد رسید؟

به گزارش رصد روز، طبق تحلیل کارشناسان، با توجه به اخبار مثبتی که پیرامون مذاکرات برجام مخابره شده، انتظار می‌رود بازار وضعیت مطلوبی را برای سهامداران رقم بزند. اما آیا مذاکرات نهایتا به نتیجه خواهد رسید؟

 بر اساس پیش‌بینی کارشناسان به نظر می‌رسد با تغییر روند صورت گرفته در شاخص کل، معاملاتی سودده در انتظار سهامداران باشد. همچنین با مخابره شدن اخبار مثبت از مذاکرات برجام، انتظار می‌رود بازار هفته آینده در بازه‌ای مثبت حرکت کند.

علی عصاری، کارشناس و فعال بازار سرمایه ، روند شاخص کل را بررسی کرد و گفت: در معاملات امروز بانکی‌ها و خودرویی‌ها در صدر رشد بازار قرار گرفتند و با تقاضا همراه شدند. در مقابل نمادهای فولاد و فملی بعد از افشای اطلاعات ب، نتوانستند در مدار صعودی قرار بگیرند و در نتیجه در بازه منفی معامله شدند. همچنین پالایشی‌ها بدون تغییر در تابلوی صفر معاملات باقی ماندند.

وی بیان کرد: بورس امروز برخلاف روزهای گذشته در نیم ساعت پایانی بازار عملکرد متفاوتی داشت، به گونه‌ای که اغلب نمادهای شاخص‌ساز بازار در این بازه زمانی، حرکت مثبت و رو به جلو داشتند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: به نظر می‌رسد طی سه روز آینده خبر و اتفاق مهمی برای بازار رقم بخورد و به دنبال آن، انتظار می‌رود بورس در هفته آینده وضعیت مطلوبی برای سهامداران داشته باشد.

وی در انتها گفت: با توجه به روند معاملات بورس امروز در دقایق پایانی، تغییر روند خوبی در شاخص کل صورت گرفت. بنابراین، انتظار می‌رود معاملات فردا با سبزپوشی همراه شود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار