پیش بینی بورس فردا ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بازار سرمایه امروز در شرایط عجیبی به کار خود پایان داد. در روزی که با هر متر و معیاری باید بازار منفی می بود شاهد شاخص سبز رنگ بودیم اما در عین حال جزئیات بازار امروز پیش بینی بورس فردا ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ را با ریزش...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بازار سرمایه امروز در شرایط عجیبی به کار خود پایان داد. در روزی که با هر متر و معیاری باید بازار منفی می بود شاهد شاخص سبز رنگ بودیم اما در عین حال جزئیات بازار امروز پیش بینی بورس فردا ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ را با ریزش همراه می داند. در بازار امروز ۱۴۰۰/۰۶/۲۰ مجموعا مبلغ ۴۲۳ میلیارد تومان خروج حقیقی از بازار داشته ایم. (سهام + حق تقدم + صندوق های قابل معامله سهامی). پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ همچنین نشان میدهد که نمادهای بزرگ برای فردا نیز خروج پول حقیقی خواهند داشت.

پیش بینی بورس فردا ۲۱ شهریور ۱۴۰۰

 

در بازار امروز و در بخش خرید، ۷۸ درصد خریدها توسط حقیقی ها و ۲۲ درصد توسط حقوقی ها انجام شده است.

همچنین در بخش فروش ۸۳ درصد فروش ها توسط حقیقی ها و ۱۷ درصد توسط حقوقی ها انجام شده است.

نکته مهم: در بازار امروز شاهد خروج ۳۴۴ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی از نمادهایی با ارزش بازار کمتر از ۴۰ هزار میلیارد تومان و خروج ۷۹ از نمادهای با ارزش بازار بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان بوده ایم.
نمودار سرانه خرید و فروش حقیقی به ازای هر فرد در بازار سرمایه

در بازار امروز ۲۰ شهریور ماه، سرانه خرید هر کد حقیقی در بازار، در حدود ۱۵.۷ میلیون تومان و سرانه فروش در حدود ۱۰.۵ میلیون تومان بود.

بررسی ها نشان میدهد که امروز شاخص تا ۱ میلیون و ۵۳۹ هزار واحد رشد کرد اما نتوانست که این مقاومت را حفظ کند و در نتیجه با کاهش قابل توجه به ۱ میلیون و ۵۳۰ هزار واحد رسید آنچه که در بازار امروز شاهد بودیم میل نمادهای متوسط به رشد بود که در بین نمادهای تأثیرگذار در شاخص این موضوع مشاهده می شود.

نمادهای دارویی و بهداشتی در ادامه وضعیت روند امیدوار کننده ای خواهند داشت به اضافه اینکه در بین گروه سیمانی نیز پتانسیل خوبی مشاهده می شود. در نیمه دوم بورس امروز تنها شاهد خالی کردن بازار بودیم که این اتفاق هرگز متوقف نشد در نتیجه برای پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ شاهد کاهش شاخص خواهیم بود.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار