پیش بینی بورس فردا ۲۴ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، بازار بورس امروز در شرایطی به پایان رسید که بخش بزرگی از صنایع در ساعات پایانی معاملات شاهد حمایت خوبی بودند و این موضوع نوید روزهای خوبی را میدهد. افزایش قیمت دلار در بازار امروز نیز نمایانگر روند صعودی شاخص خواهد بود....

به گزارش رصد روز ، بازار بورس امروز در شرایطی به پایان رسید که بخش بزرگی از صنایع در ساعات پایانی معاملات شاهد حمایت خوبی بودند و این موضوع نوید روزهای خوبی را میدهد. افزایش قیمت دلار در بازار امروز نیز نمایانگر روند صعودی شاخص خواهد بود. پیش بینی بورس فردا ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ حکایت از روند صعودی شاخص دارد. سه سیگنال حمایت بازار در ساعت پایانی معاملات امروز ، افزایش قیمت دلار و ورود پول حقیقی به بازار به خوبی نشان میدهد که برای پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ باید منتظر بازار سبزرنگی باشیم.

جزئیات پیش بینی بورس فردا ۲۴ شهریور ۱۴۰۰

 

امروز در بازار بورس شاهد دو رویکرد بود که در ابتدا شاهد فروش حقیقی ها بودیم اما در ادامه این میزان به تدریج کاهش پیدا کرد و در ادامه نمایش خوب حقوقی ها بازار را به خوبی در کانال صعودی قرار دارد.

نمادهای سیمانی متأثر از اخبار ساخت مسکن ملی دچار نوساناتی بودند اما در ادامه به نظر می رسد که اخبار مربوط به این حوزه اتفاقات خوبی را برای نمادهای این بازار رقم بزند.

به لحاظ تکنیکالی باید به این موضوع اشاره کرد که کندل امروز بازار سرمایه روی کف کانال قرار گرفته است و در سنوات گذشته نیز هروقت در این موقعیت بوده به سمت بالا حرکت کرده است.

محدوده ۱ میلیون و ۴۶۶ هزار واحد تا یک میلیون ۴۹۶ هزار واحد دارای مقاومت معتبری بود که اگر در بازار فردا شاهد حرکت صعودی شاخص باشیم میتوان گفت که رقم پرپتانسیل شاخص در محدوده ی یک میلیون و ۵۰۰ تا ۱ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد قرار گرفته.

چنانچه در بازار فردا اتفاق خوبی را شاهد نباشیم میتوان انتظار داشت بازار در ادامه تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد رنج بزند که البته با شرایط پیش رو کمی این مسئله دور از تصوز ابتدر است زیرا ابتدای شروع به کار شاخص برای صعود اکثر مقاومت ها در محدوده گفته شده بود پس می توان انتطار داشت پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ مثبت باشد اما از ابتدا هفته شاهد اتفاقات نوسانی در بازار خواهیم بود.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار