پیش بینی بورس فردا ۲۸ مهر ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۸ مهر ۱۴۰۰ دو رویداد مهم را متصور است. با توجه به بازار و شرایط امروز بازار فردا با توجه به خروج پول از گروههای مهم مانند فلزات ، محصولات شیمیایی ، سرمایه گذاریها و فرآورده های نفتی عملا سیگن...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۲۸ مهر ۱۴۰۰ دو رویداد مهم را متصور است. با توجه به بازار و شرایط امروز بازار فردا با توجه به خروج پول از گروههای مهم مانند فلزات ، محصولات شیمیایی ، سرمایه گذاریها و فرآورده های نفتی عملا سیگنال قرمز بودن را صادر می کند. اما در پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ می توان با توجه به بررسی اندیکاتور ایچیموکو و تحلیل آن امیدوار بود که بازاز اگر فردا در نوسان هم باشد می توان در شروع هفته انتظار صعود آن را داشت.

 

نمودار پیش بینی بو.رس فردا 28 مهر 1400

 

جزئیات پیش بینی بورس فردا ۲۸ مهر ۱۴۰۰

 

با توجه به بازار امروز در تایم فریم یکساعته زمانی که همه از مثبت بودن بازار خیالشان راحت بود در ساعت ۱۲ شاهد رنج منفی بازار بوذیم که احتمالا دلیل این امر را باید خروج پول حقیقی در گروه فلزات ارزیابی کرد که در آن سهم فولاد در خروج پول حقیقی بسیار پر رنگ است. فرآورده های نفتی ، محصولات شیمیایی و سرمایه گذاریها هم از جمله گروههایی بودند که خروج پول حقیقی از آنها نگران کننده به نظر می آید.

انچه که به صورت بلند مدت می توان برای بازار سرمایه متصور بود صعود شاخص است اما در این میان سهامداران خرد با توجه به جو بی اعتمادی شکل گرفته در صدد خروج پول خود هستند که این مسئله امروز در خروج پول حقیقی از فولاد نمود پیدا کرد و در حالیکه یکی از نمادهای تأثیرگذار در شاخص بود مورد اقبال حقیقی ها قرار نگرفت و در گروه فلزات بیشترین خروج پول حقیقی را داشت.

در طرف دیگر ماجرا باید این موضوع را مدنظر قرار داد که احتمالا برای بازار فردا باید منتظر نقد شدن سهامداران خرد بود. برخی نیز منتظر دنبال کردن اخبار اثرگذار و تعیین کننده در بازار هستند و با توجه به این مسئله از شروع هفته برای ادامه دادن یا نداد با بازار تصمیم گیری می کنند.

در پایان پیش بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ می خوانیم ، بازار فردا از حیئت ماهیتی در شروع با اردرهای فیک همراه خواهد بود که در اینصورت نیمه اول بازار از حمایتی برخوردار نیست اما در نیمه دوم می توان انتظار داشت که اتفاق دیگری رقم بخورد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار