پیش بینی بورس فردا ۳۰ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ حکایت از بازار متعادل خواهد داشت. همانطور که دیروز پیش بینی شد این ماجرا به چند علت بر می گردد که البته مذاکرات شانگهای و عضویت ایران در آن بخشی از امیدهایی است که بازیگران حقوق...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، پیش بینی بورس فردا ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ حکایت از بازار متعادل خواهد داشت. همانطور که دیروز پیش بینی شد این ماجرا به چند علت بر می گردد که البته مذاکرات شانگهای و عضویت ایران در آن بخشی از امیدهایی است که بازیگران حقوقی نیم نگاهی به آن دارند. پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ همچنین چند علت به عنوان شاخصه های فعلی بورس مد نظر قرار داده است.

جزئیات پیش بینی بورس فردا ۳۰ شهریور ۱۴۰۰

 

نوسانات قیمت ارز همچنان نگرانی های زیادی را در خصوص تأثیرپذیری نمادهای بزرگ از این وضعیت دارد که نتیجه آن تماشاگر بودن بازیگران حقوقی و تأمل بیشتر در خصوص خریدهای آتی است. گشایش کامودیت ها نیز یکی دیگر از مواردی است که نشان میدهد که بازار در حال تقلا برای افزایش ضریب اطمینان سهامداران خرد و حقوقی هاست که با توجه به اعمال تحریم های جدید و نامشخص بودن وضعیت بین المللی کشور در خصوص برجام خیلی نمی توان به آن امید بست.

در این میان البته امیدواریهایی در خصوص مذاکره با اعضای باقی مانده در برجام به گوش می رسد که با توجه به عدم قطعیت آن نمی توان به یقین درخصوص تأثیر آن بر بازار سرمایه گفت.

اگر بنا به مذاکرات مثبت در بازار باشد باید اذعان کرد که این موضوع در کاهش قیمت دلار و در نتیجه کاهش شاخص اثرگذار خواهد بود اما در عین حال روزنه های زیادی برای فعالیت شرکتهای بزرگ ایجاد میکند و در خوشبینانه ترین حالت بازار در وضعیت خنثی به مدت طولانی به سر خواهد برد و البته جهش هایی در این میان شاهد خواهیم بود که با توجه به خروج نقدینگی از بازار خیلی نمی تواند تعیین کننده روند بازار باشد.

در این میان به سهامداران خرد توصیه می شود از رفتارهای هیجانی در هر دو طرف خرید و فروش جلوگیری کنند و تا روشن شدن وضعیت نسبی کمی صبور باشند. آنچه که در حال حاضر نگران کننده به نظر می آید درصد قابل توجه سهام دلاری است که حدود ۶۰ درصد سهام بازار را تشکیل میدهد.

در پایان پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۰ می خوانیم ، در معاملات امروز شاهد بودیم که تغییر خاصی در ترکیب نمادهای تأثیرگذار در شاخص و نمادهای پرتراکنش صورت نگرفته و این موضوع به خصوص در بازار فرابورس به شدت احساس می شود که بیانگر بلاتکلیفی بازار است.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

1 نظر برای این مطلب ثبت شده است:

احسان

پاسخ دادن

۲۹ شهریور ۱۴۰۰


سلام واقعا دیروز پیش بینیتون غیر منصفانه بود ریزش شاخص را تا ۹۵۰۰۰۰ محتمل دانستید شوک روانی زدید اگر از روی منبع ومستدل گفتید حتی با احتمال معقول یعنی به نظرم تا ده درصدمیشد بنویسید ولی اگر با نیت ترسوندن سهامداران برای منطورهای دیگر این مطلب نوشتید پیش خدا مسیولید ولی اگر واقعیت احتمالی اینو گفتید از نظر من ایرتدی نداره .

آخرین اخبار