پیش بینی بورس فردا ۵ دی ۱۴۰۰

به گزارش رصد روز ، بازار سهام در حالی شروع پرقدرتی در اولین روز هفته داشت که نمی توان صعود این روزهای شاخص را پایدار تلقی کرد. پیش بینی بورس فردا ۵ دی ۱۴۰۰ نشان میدهد که بازار در حالیکه بیشترین خروج پول حقیقی را از گروه فلزات می دید همزما...

به گزارش رصد روز ، بازار سهام در حالی شروع پرقدرتی در اولین روز هفته داشت که نمی توان صعود این روزهای شاخص را پایدار تلقی کرد. پیش بینی بورس فردا ۵ دی ۱۴۰۰ نشان میدهد که بازار در حالیکه بیشترین خروج پول حقیقی را از گروه فلزات می دید همزمان نیز صندوقهای درامد ثابت با وضعیتی دوچندان منفی تری روبرو بودند و ۱۲۰ میلیارد تومان پول حقیقی از این صندوقها بیرون رفت.

پیش بینی بورس فردا ۵ دی ۱۴۰۰

 

فروش تقریباً حقوقی های نمادهای اثرگذار در بازار نشان می دهد که حقوقی ها در پی نوسان گیری از بازار هستند و به همین جهت می توان گفت که فردا احتمال رنج منفی بازار زیاد است اما مسئله اومیدوار کننده در این باره رسیدن بسیاری از نمادهای به کف حمایتی پرقدرت است که زمینه ساز عدم استمرار این وضعیت است.

موضوع بعدی برای بازار نگاهی به فتح دوباره کف های حمایتی است که قبلاً در مورد آن توضیح داده شد بنابراین سبز شدن های شاخص در هفته جاری اگرچه از پایداری خوبی برخوردار نیست اما می تواند در کف سازی های جدید شاخص اثرگذار باشد.

یکی از مواردی که سبب شد تا شاخص بعد از چند روز قرمز با سبز شدن های متوالی کمی امیدواری را به بازار سرمایه برگدارند به مسئله رفع انسداد کدهای معاملاتی خاص بود اما در سؤالی که مطرح می شود این است چنین حرکتی چقدر در حجم معاملات و روند ورود پول حقیقی به بازار اثرگذار است؟

میل سهامداران خرد به فروش ، عدم حمایت قابل توجه حقوقی ها و نبود اعتماد به بازار سرمایه سه عامل مهم وضعیت تق و لق شاخص در هفته جاریست که حتی مسائل بین المللی نیز نتوانست آن ا به نحوی رضایت بخشی پوشش دهد.

برعکسص روزهای قبل با توجه به اخبار بین المللی سیگنالهای خوبی از روند مذاکرات به گوش نمی رسد و همین موضوع می تواند در نقد شدن بازیگران نمادهای ارزی تأثیرگذار باشد.

توصیه به سهامداران

 

در روزهای پیش رو به هیچ وجه با سیگنالهای ارائه داده شده در فضای مجازی اقدام به خرید و فروش نکنید و تا زمانیکه اطمینان لازم با مبنای محاسباتی دقیق را به دست نیاورده اند از هر حرکتی خودداری کنند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار