پیش بینی بورس ۱ شهریور ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، فشار حقوقی ها برای فروش سهام در نمادهای اثرگذار در شاخص امروز نشان می دهد که قله فعلی می تواند نحلی برای شروع اصلاح شاخص باشد. حقوقی های نوری امروز ۳ میلیون و ۵۷۳ هزار برگه سهم فروختند ، حقوقی هاس شتران ۱۰۲ میلی...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، فشار حقوقی ها برای فروش سهام در نمادهای اثرگذار در شاخص امروز نشان می دهد که قله فعلی می تواند نحلی برای شروع اصلاح شاخص باشد. حقوقی های نوری امروز ۳ میلیون و ۵۷۳ هزار برگه سهم فروختند ، حقوقی هاس شتران ۱۰۲ میلیون سهم را به فروش گذاشتند ، ۲ میلیون و ۳۹۴ سهم توسط حقوقی های شپدیس به فروش رسید ، ۲۳ میلیون سهم را حقوقی ها شستا عرضه کردند ، حقوقی های نماد خودرو با فروش بیش از ۲۳۸ میلیون سهم همه را شوکه کردند ، اخابری ها ۳۲ میلیون سهمشان توسط حقوقی ها فروش رفت و شپنا نیز ۲۵ میلیون سهم را توسط حقوقی ها فروخت. ضمن اینکه تایم فریم یکساعته نشان میدهد در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۲ ظهر بازار پول زیادی از بازار خارج شد که در نتیجه مشاهده می شود امروز بیش از هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان پول از بازاز سرمایه خارج شد. بنابراین پیش بینی بورس ۱ شهریور ۱۴۰۰ حکایت از کاهش شاخص دارد. از طرفی در پیش بینی بورس فردا ۱ شهریور ۱۴۰۰ مشاهده می کنیم که واکنش بازار به تصمیمات سیاسی خیلی واکنش خوبی نبود و علت این موضوع را باید در چند قضیه جستجو کرد.

جزئیات پیش بینی بورس ۱ شهریور ۱۴۰۰ 

 

در نماد شستا که دیروز خبر برکناری مدیرعاملش به شدت همه را سورپرایز کرد امروز شاهد بودیم که تعداد قابل توجهی از حقوقی هایش دست به فروش زدند تا اسن نماد امروز با منفی به کار خود پایان دهد. در نماد برکت نیز با توجه به حاشیه های اخیر و عدم تحقق وعده های داده شده در خصوص تأمین واکسن امروز هم این نماد منفی بسته شد و نمادهای تأثیرگذار در شاخص هم نتواستند مانند روزهای قبل خیلی پرفروغ باشند.

در پایان پیش بینی بورس فردا ۱ شهریور ۱۴۰۰ می خوانیم ، خروج قابل توجه پول حقیقی از بازار ، خالی شدن بازار در یکساعت پایانی و فروش قابل ملاحظه حقوقی ها نشان می دهد که بازار فردا منفی است اما این اصلاح به معنی بازگشت به روزهای تلخ گذشته نیست بلکه موقتاً شاهد این اصلاح خواهیم بودو همانطور که قبلاً پیش بینی شده این موضوع در کانال ۱ میلیون و ۳۰۰ تا ۱ میلیون و ۵۰۰ در طول سال بارها تکرار می شود اما اگر غلبه بر هیجان روانی برای رسیدن شاخص به رقم رند وجود نداشته باشد بازار می تواند به مسیر رشد خود ادامه دهد.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار