پیش بینی بورس ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه سپید بیشترین تقاضا را داشت و غدام مانند چند روز گذشته در صدر بیشترین عرضه دیده می شود. نمادهای بورس و وفرابورس در شرایطی ماراتن معاملات امروز را پشت سر گذاشتند که در مجموع ۳۲۹...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه سپید بیشترین تقاضا را داشت و غدام مانند چند روز گذشته در صدر بیشترین عرضه دیده می شود. نمادهای بورس و وفرابورس در شرایطی ماراتن معاملات امروز را پشت سر گذاشتند که در مجموع ۳۲۹ نماد سبز رنگ بودند و ردای قرمز به تن ۳۲۰ نماد دیده شد. شاخص هم وزن ریخت اما شاخص کل با رشد قابل توجه روی قله یک میلیون و ۳۷۵ هزار واحدی ایستاد و در نتیجه باعث شد تا برای پیش بینی بورس ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ برای سهامداران بتوان از واژه احتیاط استفاده کرد. آپ امروز بیشترین بازدهی را داشت و ولراز کمترین بازدهی بازار امروز را برای خود کرد.

 

پیش بینی بورس ۱۳ مرداد ۱۴۰۰

 

اظهارات ابراهیم رئیسی در مراسم تحلیف امیدهای زیادی را در بازار سرمایه ایجاد کرد و به نظر می رسد واکنش ها به بازار سرمایه مثبت باشد اما موضوعی که باید در این باره به دقت مورد توجه قرار گیرد واکنش ها به بخشی از سخنان رئیسی است که در خصوص نوع تعاملات با دنیا بود و برخی ها این احتمال را می دهند که از این پس نمادهای دلاری با چالشهایی روبرو هستند در مقابل این تحلیل برخی معتقدند که بازار سرمایه در حال پوست اندازی است و بسیاری متوجه شده اند که عدم دخالت در بازار نتایج مثبتی را رقم خواهد زد.

آنچه که امروز در بازار سرمایه رخ داد علیرغم اینکه سهامداران اعتقاد داشتند هیچ رشدی در سبدشان مشاهده نمی کنند اما نشان داد که بازار در مسیر فعلی با تأثیرپدیری کم از قیمت دلار و چشم انتظار تحولات سیاسی است. حضور چهره های اقتصادی در مراسم تحلیف ابراهیم رئیسی و تأکید رئیسی جهت استفاده از همه ظرفیتها نشان میدهد که سیگنالهای بازار فردا مثبت خواهد بود. خصوصا اینکه در تایک فریم یمساعته نیز حمایتها از بازار ادامه داشت و در نتیجه شاهد رشد قابل توجه شاخص بودیم. به نظر می رسد بازار به سمت و سویی در حرکت است تا اولا نمادهای کوچک فرصت تعدیل را داشته باشند و ثانیا نمادهای متوسط نیز به پایان کف سازی خود نزدیک شوند و در زمان رشد این دو گروه نمادهای بزرگ شروع به تعدیل داشته باشند.

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار