پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا ۲۲ مهر ۱۴۰۰

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به روند نزولی بازار طلا طی هفته سوم مهر ماه، پیش‌بینی کرد: درصورتی که بهای دلار مجددا کاهش یابد شاهد افت قیمت طلا و سکه بین دو تا سه درصد خواهیم بود.

به گزارش رصد روز، دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران با اشاره به روند نزولی بازار طلا طی هفته سوم مهر ماه، پیش‌بینی کرد: درصورتی که بهای دلار مجددا کاهش یابد شاهد افت قیمت طلا و سکه بین دو تا سه درصد خواهیم بود.

نادر بذر‌افشان درباره روند بازار طلا در هفته سوم مهر ماه توضیح داد: طی این هفته در بازارهای جهانی شاهد افزایش ۱۰دلاری اونس طلا بودیم، اما با توجه به تداوم روند نزولی دلار در بازار‌های داخلی، طلا و سکه با کاهش قیمت همراه شد.

این فعال بازار طلا به میزان تغییرات قیمت طلا و سکه هم اشاره کرد و گفت: طی این هفته در مجموع هر مثقال طلای ۱۷عیار طی این هفته ۷۰هزار، هر گرم طلای ۱۸عیار حدود ۱۶هزار، بهای هر قطعه سکه امامی ۳۴۰هزار، نیم سکه و ربع سکه هر کدام ۱۰۰هزار و سکه یک گرمی ۵۰هزار تومان کاهش قیمت داشته است.

بذر‌افشان با پیش‌بینی آینده بازار در آخرین هفته ماه بیان کرد: درصورتی که روند نزولی بازار ارز طی هفته آینده هم تداوم داشته باشد، احتمال کاهش ۲ تا ۳درصدی قیمت طلا و سکه وجود دارد.

قیمت طلا و سکه ۲۱ مهر ماه ۱۴۰۰

بر اساس قیمت‌های اعلام شده از سوی اتحادیه طلا و جواهر تهران، امروز قیمت هر قطعه سکه تمام طرح امامی به ۱۱میلیون و ۵۱۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسید و حباب سکه هم به ۵۰۰هزار تومان کاهش یافت.

همچنین در بازار امروز بهای نیم سکه شش میلیون، سکه یک گرمی سه میلیون و ۵۰۰هزار و سکه یک گرمی هم دو میلیون و ۱۸۰هزار تومان است؛ بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار هم به چهار میلیون و ۹۳۷هزار و قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم به یک میلیون و ۱۴۰هزار تومان رسید.

پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا 22 مهر

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار