چراغ سبز بیمه اتکایی امین به یک نماینده و وزیر سابق

اسدالله عباسی در شرکت بیمه اتکایی امین جزو چهره هائیست که می توان در موردش این ادعا را داشت که بعد از نمایندگی مجلس یک صندلی در بیمه اتکایی امین برای خودش دست و پا کرد. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، قبل از اتمام دوره نمایندگی برخی از افراد در مجلس دهم خبرهای تأئید نشده ای از حضور برخی چهره ها در وزارتخانه ها و سازمانهای مختلف به گوش می رسید خبرهایی که پشت هم تکذیب می شد و برخی از افرادی که در مورد آنها این گمانه ها وجود داشت این طور بیان می کردند که احتمالا به تدریس مشغول شوند و عده ای تصمیمات دیگری برای خود داشتند. در این میان مسئله ای که بیش از همه باید مورد دقت قرار گیرد سهولت دسترسی به کار آن هم در سازمانهای دولتی و یا نهادهای خصوصی برای برخی از چهره هاست و هنوز مشخص نیست که چطور برخی از این افراد در سازمانهای دولتی که در تاریخ استخدام شان هیچ آزمونی جهت استخدام نداشتند در آنها مشغول بکار شدند که خود از مصادیق تبعیض است . اسدالله عباسی در شرکت بیمه اتکایی امین جزو چهره هائیست که می توان در موردش این ادعا را داشت که بعد از نمایندگی مجلس یک صندلی در بیمه اتکایی امین برای خودش دست و پا کرد.

موضوعی که باید در مورد باید در مورد اسدالله عباسی به آن دقت کرد مدرک تحصیلی این وزیر اسبق تعاون ، کار و رفاه اجتماعی است که دارای دکترای برنامه ریزی درسی است و طبیعتاً حضور کوتاه مدت او در وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی این مسئله را برای او روشن تر می کند که مبارزه با برخی از ساختارها در بدنه نهادهای خصوصی و دولتی می تواند معضل بزرگ اشتغال و مدیران غیرمتخصص را از میان بردارد.

حضور اسدالله عباسی در هیئت مدیره شرکت بیمه اتکایی امین اولا یک سؤال مهم را مطرح می کند که سوابق ایشان در حوزه بیمه دقیقاً کجاسن زیرا در صفحه ویکی پدیا و پورتال مرکز پژوهشهای مجلس به این موضوع برخورد نمی کنیم.

 

بیشتر بخوانید:

آیا در بیمه اتکایی امین قحط الکارشناس است؟ + سند

هزینه های نجومی حقوق و دستمزد و مزایا در بیمه اتکایی ایرانیان

هزینه های نجومی حقوق و دستمزد و مزایا در بیمه اتکایی ایرانیان

 

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

 

مطالب مرتبط