آیا در بیمه اتکایی امین قحط الکارشناس است؟ + سند

شرکت بیمه اتکایی امین که توسط سید مصطفی کیایی مدیریت می شود با ابهام قابل توجهی روبروست که لزوم رسیدگی به آن ایفای حق جوانان تحصیلکرده است.

به گزارش اختصاصی رصد روز ، شرکت بیمه اتکایی امین اولین شرکت بیمه اتکایی است که در کشور شروع به فعالیت کرد و در حال حاضر بیش از ۱۷ سال از زمان فعالیت آن می گذرد. این شرکت بیمه ای که توسط سید مصطفی کیایی مدیریت می شود با مسئله ای روبروست که باید دید چه توجیهی برای آن وجود دارد و اصولا چرا با وجود افراد تحصیلکرده که می توانند در جایگاههای مناسب دست یاری توانمندی برای سازمانها باشند اصرار به استفاده از افرادی وجود دارد که می تواند شائبه هایی را برای یک شرکت خلق کند.

جدا از اینکه بودن برخی افراد در برخی از جایگاهها نشان دهنده ضعف مدیریتی در بدنه اداری و اجرایی جامعه است تبعاتی به همراه دارد که یکی از آنها برای جوانانی که در فضای دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند حس سرخوردگی و یأس است و برخی از چیدمانها در بخشهای خصوصی و دولتی موضوعی را القاء می کند که اصلا جالب نیست و آن حس بدبینی است.

اولین شرکت بیمه اتکایی کشور در ترکیب اعضای کمیته حسابرسی خود مهدی فلاح را می بیند که با فوق لیسانس علوم سیاسی عضو این کمیته است. اما چیزی که درباره این انتصاب ابهامات را بیشتر می کند نگاهی به وضعیت سابقه مهدی فلاح است. سرپرست امور مالی ۱۰ شرکت ادغامی در بیمه دانا – مدیر امور مالی ، مدیر اتکایی ، مدیر بیمه های مهندسی و مسئولیت ، سرپرست مدیریت اتومبیل ، معاون فنی و عضو هیأت مدیره شرکت بیمه دانا به مدت بیش از ۲۵ سال از اردیبهشت ۱۳۶۹ تا آذر ۱۳۹۳

 

 

باید قبل از اینکه سؤالی از مدیران شرکت بیمه اتکایی امین پرسید ابتدا از بیمه مرکزی خواست تا شفاف سازی کند چطور فردی با تحصیلات بسیار غیرمرتبط چنین مسئولیتهایی را در صنعت بیمه داشته و چطور کسی در تمام این مدت به آن توجهی نداشته است.

سید مصطفی کیایی نیز بهتر است به این پرسش پاسخ دهد که اگر به عنوان یک شهروند با این مسئله روبرو می شد چقدر متعجب می شد و تأسف می خورد؟

 

بیشتر بخوانید:

 

بیمه آسیا درباره حقوق و دستمزد و پاداش هیئت مدیره شفاف سازی کند + سند

ابهاماتی در تصمیمات مجمع عمومی بیمه دانا

کارشناس عمران چندشغله رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه زندگی باران + سند

سرمایه گذاری ۱۸۴ میلیارد ریالی بیمه میهن در املاک + سند

 

 

مطالب مرتبط

آخرین اخبار