ابهاماتی در تصمیمات مجمع عمومی بیمه دانا

در مجمعی که در آخرین روزهای تیرماه سال جاری تشکیل مستند به بند 7 تصمیمات این مجمع پرداخت پاداش اعضای هیئت مدیره مصوب نشد . در عین حال در بند 8 قید می شود که مجمع عمومی به هیئت مدیره اجازه داد به منظور تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات مدیرعام...

به گزارش اختصاصی رصد روز ، حضور چند دهه ای شرکت بیمه دانا در صنعت بیمه کشور و دستاوردهای آن در بازار تنگاتنگ رقابتی بیمه قابل توجه بوده. هرچند که از سال پیش تاکنون مسائل مهمی در مورد این شرکت بیمه ای مطرح بوده اما باید از عملکرد مالی شرکت دفاع کرد اما این مسئله نمی تواند باث شود تا ابهامات موجود را نادیده بگیریم. ابراهیم کاردگر از مهرماه ۹۷ به صندلی مدیریت این شرکت بیمه ای رسید و در خصوص اتفاقاتی که در دوره ایشان مطرح شده باید توضیحات قانع کننده داشته باشند. قصد نداریم تا به مسائلی که در گذشته رخ داده بپردازیم اما ابهاماتی در بررسی تازه صورتهای مالی شرکت بیمه دانا وجود دارد که با مطرح کردن آن امیدواریم به پاسخ روشن دست پیدا کنیم.

موضوع پاداش مدیرعامل

در مجمعی که در آخرین روزهای تیرماه سال جاری تشکیل مستند به بند ۷ تصمیمات این مجمع پرداخت پاداش اعضای هیئت مدیره مصوب نشد . در عین حال در بند ۸ قید می شود که مجمع عمومی به هیئت مدیره اجازه داد به منظور تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات مدیرعامل شرکت برای سال ۹۸ با رعایت ضوابط و مقررات پاداش متناسبی را تعیین و پرداخت نماید. مبلغ این پاداش موضوعی است که می تواند جای بحث داشته باشد.

مبلغ پاداش هیئت مدیره در صورتهای مالی کجاست؟

هرجند که پرداخت پاداش به اعضای هیئت مدیره مورد تأئید قرار نگرفت اما باید پرسید که این مبلغ چقدر بوده که مورد تصویب قرار نگرفته. در بررسی صورتهای مالی شرکتها به طور معمول مبلغ پاداش هیئت مدیره ذکر و در مجمع در مورد آن تصمیم گیری می شود اما در صورتهای مالی ۱۲ ماهه این بیمه به این مسئله برخورد نمی کنیم و در تصمیمات مجمع نیز به صورت شفاف بیان نشده که رقم در نظر گرفته شده برای هیئت مدیره چقدر بوده که مورد تأئید قرار نگرفته است؟

امیدواریم که که شرکت بیمه دانا و در رأس آن ابراهیم کاردگر در این موارد توضیحات روشنی را در اختیار قرار دهند.

 

بیشتر بخوانید:

بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اعطایی به کارکنان در بیمه سرمد + سند

بررسی رفتار سهامداران عمده حقیقی و حقوقی کارخانه تبرک

عملکرد ضعیف عبدالمجید پورسعید در بانک ایران زمین

پاداش ۷۲۰ میلیونی برای هیئت مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو + سند

کارشناس عمران چندشغله رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه زندگی باران + سند

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار