بیمه آسیا درباره حقوق و دستمزد و پاداش هیئت مدیره شفاف سازی کند + سند

در صورتهای مالی شش ماهه این شرکت بیمه در بحث حقوق و دستمزد و پاداش هیئت مدیره مسائلی دیده می شود که می تواند جای پرداختن باشد. 

به گزارش اختصاصی رصد روز ، بررسی بنگاههای خصوصی از این جهت قابل اهمیت است که اتفاقات آنها علاوه بر اینکه روی جامعه اثرات مستقیم خواهد گذاشت میزان اعتنای آنها را به مسائل مختلف جامعه نشان می دهد. باید پذیرفت که سطح شفافیت در بنگاههای خصوصی هنوز جای بحث دارد و گاهاً با موضوعاتی روبرو هستیم که نه تنها نشان از شفافیت نمی دهد بلکه در خود دارای ابهاماتیست که نیاز به بررسی جدی دارد. موضوع شفافیت نظام اداری در بند ۱۳ سیاست‌های کلی نظام اداری مصوب ۱۴ فروردین ۸۹ نیز دیده می شود که در آن به عدالت محوری، شفافیت و روزآمدی در تنظیم و تنقیح قوانین و مقررات اداری اشاره شده است. شرکت بیمه آسیا از جمله شرکتهای بزرگ بیمه ای کشور است که اتفاقاً حضورش در صنعت بیمه بانی اتفاقات خوبی بوده و یقیناً کارنامه قابل قبولی در این باره دارد. اما در صورتهای مالی شش ماهه این شرکت بیمه در بحث حقوق و دستمزد و پاداش هیئت مدیره مسائلی دیده می شود که می تواند جای پرداختن باشد. 

شرکت بیمه آسیا در شش ماهه سال اقدام به پرداخت بیش از ۲ هزار و ۴۸۱ میلیارد و ۵۶۶ میلیون ریال حقوق و دستمزد کرده است که سهم هریک از کارکنان به بیش از ۱۶۰ میلیون ریال می رسد که البته با اطمینان قطعی می توان گفت که همه اعضا چنین حقوقی دریافت نکرده اند و طبیعتاً بخشی از آن به طور ناخالص بوده اما توجه به این نکته ضروری است که کل سود خالص این بیمه طی شش ماه به ۳.۴۰۹ میلیارد ریال می رسد که در این شرایط هزینه کرد برای هریک از پرسنل در بحث حقوق و دستمزد به بیش از ۱۶۰ میلیون ریال می رسد که جای ابهام دارد.

 

شرکت بیمه آسیا حقوق و دستمزد پاداش هیئت مدیره

 

در طرف دیگر ماجرا باید به موضوع پاداش هیئت مدیره پرداخت. ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال پاداش هیئت مدیره طی شش ماه مسئله ایست که باید به آن پرداخته شود. در تصمیمات مجمع بیمه آسیا منتهی به پایان سال ۹۸ مبلغ ۴۰۰ میلیون به عنوان پاداش هیئت مدیره در نظر گرفته شده بود.

 

بیشتر بخوانید:

۵۰۰ میلیون پاداش برای اعضای هیئت مدیره شرکت ملی صنایع مس ایران + سند

فراتر از پاداش در مجتمع صنایع و معادن احیاء سپاهان + سند

پاداش ۷۲۰ میلیونی برای هیئت مدیره شرکت معدنی و صنعتی چادرملو + سند

ابهاماتی در تصمیمات مجمع عمومی بیمه دانا

کارشناس عمران چندشغله رئیس هیئت مدیره شرکت بیمه زندگی باران + سند

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

 

مطالب مرتبط