چهره عروسکی سحر ولدبیگی+ عکس

تصویری از سحر ولدبیگی و نیما فلاح در فضای مجازی پر بازدید شده است.

به گزارش رصد روز، سحر ولدبیگی بازیگر مشهور ایرانی است. این بازیگر بیشتر در کارهای کمدی بازی می کند. سحر ولدبیگی با نیما فلاح دیگر بازیگر ایرانی ازدواج کرده است. این زوج هیچ فرزندی ندارند. تصویر جدیدی از نیما فلاح و سحر ولدبیگی منتشر شده است.

سحر ولدبیگی (زاده ۱ تیر ۱۳۵۶، تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون اهل ایران است.

3 49

زندگی‌نامه
وی دختر مسعود ولدبیگی و همسر نیما فلاح بازیگر سینما و تلویزیون است. وی دارای مدرک دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس است. سحر ولدبیگی یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذراند و پس از بازی در چند مجموعه تلویزیونی، با سریال «دختران» به شهرت رسید.

سحر ولدبیگی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱ تیر ۱۳۵۶ در تهران است. همسر نیما فلاح بازیگر متولد شده در یک خانواده هنری است، پدر او چهره پرداز مشهور سینما زنده یاد مسعود ولدبیگی است، او یک خواهر و برادر دارد، برادرش سهراب ولدبیگی عکاس و چهره پرداز است و در مورد خواهر او اطلاعاتی وجود ندارد.

پدر سحر ولد بیگی
زنده یاد مسعود ولدبیگی پدر سحر ولدبیگی، مسعود ولدبیگی (ولدبیگیان) چهره‌پرداز و بازیگر سینما و تئاتر متولد سال ۱۳۱۴ در کرمانشاه است که سه سیمرغ بلورین در کارنامه هنریش برای آثاری چون از کرخه تا راین، پرده‌ی آخر، زشت و زیبا را دارد.

مسعود ولدبیگی در فیلم های ستایش، بدلکاران، بانوی کوچک، مختارنامه و…به عنوان بازیگر حضور داشته است.

فوت پدر و مادر سحر ولدبیگی
مادر و پدر سحر ولدبیگی هر دو فوت کرده اند، این بازیگر پدرش را در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به دلیل ایست قلبی در سن ۸۵ سالگی و مادرش را در سال ۱۳۹۳ از دست داده است.

سحر ولدبیگی اصالتا اهل کجاست؟
سحر ولدبیگی متولد تهران است اما از طرف پدری اصالتا کرمانشاهی است.

 

سحر ولدبیگی در ۱ خرداد ۱۳۸۲ با نیما فلاح بازیگر کشورمان ازدواج کرد، نیما فلاح متولد ۱۳۵۱ تهران دارای مدرک کارشناسی گرافیک مطبوعاتی است او بازی در تلویزیون را با نقش دستیار درک (هنرا) در مجموعه طنز ساعت خوش به کارگردانی مهران مدیری آغاز کرد و پس از چند سال وقفه دوباره با مهران مدیری در برنامه جنگ ۷۷ فعالیت بازیگری اش را ادامه داد.

 

ماجرای آشنایی تا ازدواج سحر ولد بیگی و نیما فلاح
سحر ولدبیگی و نیما فلاح زوج بی حاشیه دنیای هنر که بدون برگزاری مراسم ازدواج بر سر خانه و زندگیشان رفته اند، درباره ماجرای ازدواجشان عنوان نمود اند، در سریال پسرخاله ها با هم کار می کردند که بعد از آن سریال آشنایی اتفاق افتاد و این آشنایی در اول تیر ماه ۱۳۸۲ منجر به ازدواج شد، آنها با یک مهمانی بسیار ساده خانوادگی زندگی مشترکشان را آغاز نمودند. بی حاشیه بودن و شادابی بارزترین وجه زندگی آنهاست. دو عاملی که به زندگی آنها در این سال ها قوام لازم را داده و باعث شده آن باور همیشگی «زندگی زوج های هنری دوام ندارد»، شکست سختی بخورد.

تحصیلات سحر ولد بیگی
سحرولدبیگی فارغ التحصیل دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس می باشد. او دوره بازیگری را زیرنظر امین تارخ در سال ۱۳۷۵ گذرانده است.

ورود سحرولدبیگی به عرصه هنر
سحرولدبیگی اولین بار سال ۱۳۷۶ از کلاس بازیگری به سریال «سلام زندگی» به کارگردانی مسعود شاه محمدی معرفی شد وتجربه کوتاهی بدست آورد.

سحر ولدبیگی در سینما
فعالیت سینمایی سحر ولدبیگی با فیلم « ازدواج غیابی » آغاز شد، او در این فیلم در کنار چهر ه هایی چون نیکو خردمند، شراره دولت آبادی بازی کرده است.

شهرت سحر ولدبیگی
ولدبیگی با نقش آفرینی در سریال دختران به کارگردانی اصغر توسلی در نقش بنفشه معروف شد و با نقش آفرینی در سریال «پشت کنکوری ها» و «پاورچین» به اوج محبوبیت و مشهوریت رسید.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط