چهره واقعی نگار جواهریان+ عکس

به گزارش رصد روز، نگار جواهریان متولد ۲۲ دی ۱۳۶۱ وبازیگر است. نگار جواهریان برای فیلم طلا و مس برندهٔ جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنوارهٔ فیلم فجر شد. نگار جواهریان برای فیلم حوض نقاشی بار دیگر نامزد دریافت این جایزه شد....

به گزارش رصد روز، نگار جواهریان متولد ۲۲ دی ۱۳۶۱ وبازیگر است. نگار جواهریان برای فیلم طلا و مس برندهٔ جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنوارهٔ فیلم فجر شد. نگار جواهریان برای فیلم حوض نقاشی بار دیگر نامزد دریافت این جایزه شد. نگار جواهریان از سال ۱۳۹۵ با رامبد جوان، بازیگر و کارگردان ایرانی ازدواج کرده‌است و یک فرزند نیز دارد.نگار جواهریان در سال ۱۳۹۵ با رامبد جوان ازدواج کرد.نگار جواهریان در تیر ۱۳۹۸، فرزند دختر جواهریان و جوان در کانادا متولد شد.

نگار جواهریان که در طول سال های اخیر به دلیل به دنیا آوردن فرزندش در کانادا مورد انتقاد بخشی از کاربران شبکه های اجتماعی قرار گرفته بود، با سریال اخیرش توانست ذهن ها را به بازی خوب اش تغییر دهد.

او با بازی در نقش خاتون در سریالی به همین نام با کارگردانی تینا پاکروان توانست رضایت مخاطبان و گروهی از منتقدان را بگیرد.

اکنون هم بازنشر تصویری مربوط به چند هفته قبل از او باعث شده تا برخی کاربران به جزئیات موجود در این تصویر بپردازند.

به عقیده بخشی از کاربران، این تصویر که از فاصله نزدیک گرفته شده، نشان می دهد که چهره طبیعی او زیربار آرایش گم شده است و چهره واقعی او با آنچه در شبکه های اجتماعی و سینما دیده می شود، تفاوت دارد.

 

نگار جواهریان

 

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار