ژست سپیده خداوردی با ادای روشن فکری!

به گزارش رصد روز،  سپیده خداوردی در این عکس به ظاهر در حال تفکر به نظر می‌رسد و زیر این عکس نوشته است: سکوت درونم، دوستت دارم. سپیده خداوردی در سریال از یاد رفته تهیه‌کننده مجموعه از یاد رفته در این باره می‌گوید: در این مجموعه با تعدد لوک...

به گزارش رصد روز،  سپیده خداوردی در این عکس به ظاهر در حال تفکر به نظر می‌رسد و زیر این عکس نوشته است:

سکوت درونم، دوستت دارم.

سپیده خداوردی ادای روشن فکری دارد.

سپیده خداوردی در سریال از یاد رفته

تهیه‌کننده مجموعه از یاد رفته در این باره می‌گوید: در این مجموعه با تعدد لوکیشن و بازیگر روبه‌رو بودیم. بیش از ۴۵ بازیگر در این مجموعه ایفای نقش می‌کردند و به همین دلیل کار چندان راحت نبود.

اما خوشبختانه خروجی کار نشان می‌دهد، حتی بازیگران آماتور توانستند بخوبی از عهده کار برآیند. از یاد رفته علاوه بر تعدد بازیگر، تعدد لوکیشن نیز دارد و علاوه بر تصویربرداری در تهران و شمال کشور ۳۰ درصد سکانس‌ها در اتریش مقابل دوربین قرار گرفت.

تهیه‌کننده مجموعه درباره وجه تمایز این مجموعه با آثار دیگر می‌گوید: برخلاف سایر مجموعه‌های نمایشی ماجرای این مجموعه واقعی است. محتوای از یاد رفته پیچیدگی سنخیتی ندارد و داستان‌های آن از تخیل‌گرایی و روزمرگی دور و عین واقعیت است.

وفادار بودن به فیلمنامه، یکی دیگر از ویژگی‌های این مجموعه است، سریال گزافه گویی ندارد و تمام دیالوگ‌های آن به دور از هرگونه شعارزدگی است.

وی تصریح می‌کند: داستان سریال از یاد رفته مخاطب را با فراز و نشیب‌های روایی خود همراه می‌کند و مانع خستگی و دلزدگی او می‌شود.

تهیه‌کننده این سریال و سریال تبریز در مه در ادامه می‌گوید: گلرخ با بازی سپیده خداوردی، مرتضی (میانسال) با بازی محمدرضا فروتن و مینا با بازی بهنوش طباطبایی، شخصیت‌های محوری سریال هستند و تمام داستان‌ها برپایه تفکرات، عملکردها و مقاطع مختلف زندگی این سه کاراکتر شکل می‌گیرد. باید ذائقه مردم را تغییر داد و آن را به سمت واقعیت‌های جامعه و تلخی‌های معنادار برد.

برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

مطالب مرتبط

آخرین اخبار