ژست عاشقانه رابعه اسکویی با این مرد در روز تولدش+ عکس

به گزارش رصد روز، رابعه اسکویی بازیگر سریال های کمدی است. نقش شبنم در سریال های نود شبی مهران مدیری به نام پلاک ۱۴ به کارگردانی مهران مدیری شهرت زیادی را برای رابعه اسکویی به همراه داشت. رابعه اسکویی سابقه مهاجرت از ایران را دارد اما به ک...

به گزارش رصد روز، رابعه اسکویی بازیگر سریال های کمدی است. نقش شبنم در سریال های نود شبی مهران مدیری به نام پلاک ۱۴ به کارگردانی مهران مدیری شهرت زیادی را برای رابعه اسکویی به همراه داشت. رابعه اسکویی سابقه مهاجرت از ایران را دارد اما به کشور بازگشت. عکسی جالب از رابعه اسکویی منتشر شده است. در این عکس که گویی به مناسبت تولد رابعه اسکویی منتشر شده است او با دستانش ژست قلب را گرفته است.

خانه  رابعه اسکویی

زندگی شخصی رابعه اسکویی

رابعه اسکویی به دلیل اضافه وزنش نقش های خاصی را بازی می کرد اما موفق شد با کاهش وزن موقعیت بهتری در سینما و تلویزیون به دست اورد. رابعه دوران بازیگری پر از فراز و نشیبی داشته است. او یکبار مهاجرت کرد و خیلی زود با باراز پشیمانی به ایران بازگشت. وزارت ارشاد هم این موضوع را پذیرفت و خانم بازیگر بار دیگر فعالیتش را در داخل کشور ادامه داد. تحصیلکرده مقطع دیپلم و متولد سال ۴۵ است. پدرش اهل گیلان و مادرش کرمانی است اما خودش در تهران به دنیا آمده است و در خانواده با نام لاله شناخته می شود. از زندگی خصوصی اش اطلاعات زیادی در دسترس نیست و بیشتر درباره جنبه های هنری کارش مصاحبه می کند.

کاهش وزن رابعه اسکویی

اسکویی می گوید با رژیم متولد شده و انواع و اقسام سبک های تغذیه را تجربه کرده که نتیجه رضایت بخشی برایش نداشته اند تااینکه با پزشکی آشنا شده و در حال حاضر رژیم خام گیاهخواری های ۴۰روزه را تجربه می کند که برایش موفقیت آمیز بوده است.

 

مطالب مرتبط